Р32 Реверчук, Сергій Корнійович. Основи теорії економічної конкуренції [] : навч. посібник / С. К. Реверчук, Т. В. Сива, Л. С. Реверчук. - К. : Знання, 2007. - 271 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-285-X : 34.00 грн, 25.00 грн
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Теорія--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: економічна конкуренція -- экономическая конкуренция -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- економічне суперництво -- экономическое соперничество -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- страховий ринок -- страховой рынок -- банківські послуги -- банковские услуги -- інвестиційна діяльність -- инвестиционнная деятельность -- регулювання конкуренції -- регулирование конкуренции -- реклама -- ринок банківських послуг -- рынок банковских услуг -- банківські установи -- банковские учреждения -- страхові установи -- страховые учреждения -- банківська інвестиційна діяльність -- банковская инвестиционная деятельность Аннотация: Основи теорії реального та фінансового секторів економіки, зарубіжний досвід регулювання економічної конкуренції та можливості його застосування в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сива, Т. В.; Реверчук, Л. С. Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К64 Конкурентна політика держави в умовах трансформації національної економіки [] : монографія / А. Г. Герасименко [та ін.] ; за заг. ред. В. Д. Лагутіна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. - 307, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 966-629-351-X : 115.00 грн
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Державна політика--Україна--Наукові видання фывфывфыв: механізм конкурентної політики -- механизм конкурентной политики -- інструменти конкурентної політики -- инструменты конкурентной политики -- конкуренція на товарних ринках -- конкуренция на товарных рынках -- концентрація суб'єктів господарювання -- концентрация субьектов хозяйствования -- ринок фінансових послуг -- рынок финансовых услуг -- ринок банковських послуг -- рынок банковских услуг -- ринок страхових послуг -- рынок страховых услуг -- регулювання конкурентних відносин -- сфера внутрішньої торгів -- сфера внутренней торговли -- регулювання суб'єктів природних монополій -- регулирование субьектов естественных монополий -- глобалізація світової економіки -- глобализация мировой економики Аннотация: У книзі розглянуто теоретичні аспекти конкуренції, конкурентного середовища та концентрації суб'єктів господарювання на товарних ринках. Важливу увагу приділено аналізу регулювання конкурентних відносин на ринку фінансових послуг, у сфері міжнародних економічних відносин та внутрішньої торгівлі. Показано особливості регулювання діяльності суб'єктів природних монополій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Герасименко, Анжеліка Григорівна; Головко, Людмила Степанівна; Дідківська, Любов Іванівна; Дворак, Марія Степанівна; Лагутін, В. Д. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Київський національний торговельно-економічний університет Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С28 Севрук, Велислава Т.. Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків Аннотация: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |