> Шифр: viur/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пинка, Н. Проект "Сосна": Інтегроване заняття для 2-го класу / Н. Пинка. - С.3 - 18 фывфыв: МАТЕМАТИКА, РІДНА МОВА, ПРИРОДОЗНАВСТВО Іванова, О. Побудова педагогічного процесу / О. Іванова. - С.19 - 29 фывфыв: ПЕДАГОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АВТОРИТЕТ ПЕДАГОГА Полторак, Г. Матеріали для етичних діалогів / Г. Полторак. - С.30 - 33 Бікеєва, А. Поради щодо своєї роботи / А. Бікеєва. - С.34 - 49 Бейн, К. Коло задоволення: Групові заняття / К. Бейн. - С.50 - 53 фывфыв: РАНКОВА ЗУСТРІЧ Пятрайтене, Р. Законно й незаконно, справедливо й несправедливо / Р. Пятрайтене, Г. Рятрайтіс. - С.54 - 56 фывфыв: КОРУПЦІЯ Жукаускене, Е. Я - громадянин / Е. Жукаускене. - С.56 - 57 фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКІ ЦІННОСТІ, КОРУПЦІЯ Вайцекаускене, В. Грати за правилами / В. Вайцекаускене. - С.57 - 59 фывфыв: КОРУПЦІЯ Жукаускене, Е. Засоби масової інформації / Е. Жукаускене. - С.60 - 61 фывфыв: ІНФОРМАЦІЯ Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз / Н. Островерхова. - С.62 - 80 фывфыв: УРОК-ЛЕКЦІЯ, УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ, УРОК-ДИСПУТ Данилевська, Н. Народознавча пам'ятка випускнику / Н. Данилевська, Г. Полторак. - С.81 - 86 фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ТРАДИЦІЇ, ВЕСІЛЛЯ Антонова, Л. Школа сорок - наша сім'я: [Сценарій ювілейного вечора] / Л. Антонова. - С.87 - 92 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 фывфыв: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 фывфыв: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 фывфыв: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 фывфыв: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 фывфыв: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 фывфыв: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 фывфыв: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 фывфыв: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 фывфыв: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 фывфыв: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 фывфыв: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 фывфыв: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 фывфыв: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 фывфыв: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: umil/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІНТОНУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови / С. Цінько. - С.9 - 13 фывфыв: РІДНА МОВА, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТИ, РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." : Аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва" / Т. Дятленко. - С.19 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОБИЛЯНСЬКА О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Загарук, О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" : Урок- семінар на матеріалі двох романів / О. Загарук. - С.31 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ГОНЧАР О., ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ П., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика") : Спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми / О. Поліщук. - С.36 - 38 фывфыв: ХВИЛЬОВИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" : Для студентів філологічних факультетів / Т. Симоненко. - С.43 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТЕКСТОЛОГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01. 2007 № 1/9-1. - С.54 - 57 фывфыв: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.58 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА, МОВНА ОСВІТА Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.66 - 71 фывфыв: СУРЖИФІКАЦІЯ, МОВНА ОСВІТА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Логачевська, С. Учень про вчителя / С. Логачевська. - С.3 - 4 фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Біленко, В. Всеукраїнська вожата / В. Біленко. - С.5 - 7 фывфыв: ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, ШЕВЧЕНКО В.С. Охрімчук, Р. Допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.7 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗНЕОСОБЛЕННЯ ЛЮДИНИ, ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ Сидоренко, О. Виявлення відповідальності в учнів з низькою результативністю в учінні / О. Сидоренко. - С.11 - 13 фывфыв: ПОВЕДІНКА, ЗВИЧАЙНО-ТРАДИЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ, МОРАЛЬНА РЕГУЛЯЦІЯ Вашуленко, О. Організація підсумкового повторення / О. Вашуленко. - С.14 - 17. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, КОНСТРУКТИВНІ ВПРАВИ, ЗАОХОЧЕННЯ Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за Читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34 - 41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.17 - 25 фывфыв: КАЗКИ АНДЕРСЕНА, КАЗКИ БОЖЕНИ НЕМЦОВОЇ Гайова, Л. Орієнтовні диктанти з української мови (2 - 4 класи) / Л. Гайова, Х. Семеновська. - С.25 - 26 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ДИКТАНТИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Жук, Г. Використання удосконаленої частої (густої) графічної сітки-шаблону для розвитку каліграфічних навичок і корекції почерку в учнів / Г. Жук, М. Кучинський. - С.27 - 28 фывфыв: ПОЧЕРК ЛЮДИНИ, КАЛІГРАФІЧНЕ ПИСЬМО, ШТРИХОВКА Лотоцька, О. Наша Батьківщина - Україна : Урок-гра для школярів 4 класу / О. Лотоцька. - С.29 - 31 фывфыв: КЛІМАТИЧНІ УМОВИ УКРАЇНИ, ЗЕМНА ПОВЕРХНЯ УКРАЇНИ Рондяк, Л. Інтерактивний театр як засіб профілактики шкідливих звичок / Л. Рондяк, А. Петришин. - С.32 - 36 фывфыв: ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, СЦЕНАРІЙ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.37 - 42 фывфыв: УМОВИВОДИ, СУДЖЕННЯ Прокопенко, В. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів / В. Прокопенко, Л. Князська. - С.43 - 46 фывфыв: ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, МЕТОД ПРОЕКТІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Онопрієнко, Ю. Динамічна парта / Ю. Онопрієнко. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИНАМІЧНИЙ РЕЖИМ, ШКІЛЬНІ МЕБЛІ Ноздрова, О. Дидактичні ігри як засіб вирівнювання індивідуально пізнавальних розбіжностей дітей 6 - 7 років / О. Ноздрова. - С.50 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЗОРОВА ПАМ'ЯТЬ, ДОТИКОВА ПАМ'ЯТЬ Триліс, С. правильне дихання - ключ до здоров'я / С. Триліс. - С.54 - 56 фывфыв: ЗАГАРТУВАННЯ, ПОВЕРХНЕВЕ ДИХАННЯ, ПРОБА РОМБЕРГА Мороховець, О. Повторення вивченого про прикметник у 4 класі / О. Мороховець. - С.57 - 58 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ПРИКМЕТНИК, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Племяник, С. Урок з "Основ здоров'я" у 3 класі / С. Племяник. - С.58 - 59 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я Темнікова, В. Як парость виноградної лози, плекайте мову / В. Темнікова. - С.60 - 61 фывфыв: РІДНА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Ляшишина, Л. Наші матусі - найкращі у світі / Л. Ляшишина. - С.61 - 62 фывфыв: СВЯТО МАТЕРІ, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Федоренко, Д. Герої війни - юні козачата / Д. Федоренко, О. Федоренко. - С.63 фывфыв: КОЗАЧАТА-ПІОНЕРИ, ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Вербицький, В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти : "Сім'я - дошкільна установа - школа - позашкільний та вищий навчальні заклади" / В. Вербицький. - С.1 - 6 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РОДИННА ПЕДАГОГІКА, СТАН ДОВКІЛЛЯ Василенко, Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко. - С.6 - 8 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Христофор, А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. - С.9 - 12 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТИ, ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ЗАПОВІДНИКИ Бондаренко, С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я / С. Бондаренко. - С.12 - 14 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Пурдя, Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів : З досвіду Балаклійської районної станції юних натуралістів / Л. Пурдя. - С.14 - 15 фывфыв: СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ПРИРОДНІ БАГАТСТВА, ЮНІ НАТУРАЛІСТИ Павлюк, С. Екологія душі школяра - екологія природи / С. Павлюк, В. Шмаль. - С.16 - 18 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Дудік, Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку / Г. Дудік, В. Шабликіна. - С.19 - 21 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ Гончар, М. Карнавал осінніх барв : Урок - екскурсія в природу для учнів початкових класів / М. Гончар. - С.21 - 22 фывфыв: ПОРИ РОКУ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Плесовських, О. Птахи та звірі / О. Плесовських. - С.22 - 23 фывфыв: ПТАХИ, ЗВІРІ Деркач, О. Неси добро у світ природи : Виховний захід для учнів початкових класів / О. Деркач. - С.23 - 25 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРИ, ПРИРОДА Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ПРИРОДА, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Гончарова, О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі / О. Гончарова. - С.28 - 31 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів / В. Пуляєва. - С.32 - 33 фывфыв: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ТРУДОВІ НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ Тихенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко. - С.33 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЮННАТІВСЬКИЙ РУХ Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РІДНА МОВА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Дужук, С. Використання казки в екологічному вихованні учнів / С. Дужук. - С.38 - 39 фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КАЗКА Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі / Т. Радченко. - С.40 фывфыв: ПРИРОДА, НАВКОЛИШНІЙ СВІТ Богатир, Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами / Т. Богатир. - С.41 - 42 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПРИРОДООХОРОНА ДІЯЛЬНІСТЬ Бабенко, В. Еколого-натуралістичне виховання школярів / В. Бабенко. - С.42 - 45 фывфыв: ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ГРА Ківшарь, В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю / В. Ківшарь. - С.45 - 47 фывфыв: НАРОДОЗНАВСТВО, ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА Жестерьова, В. Майстер-клас з біокераміки / В. Жестерьова. - С.47 - 48 фывфыв: ЛІПЛЕННЯ З ТІСТА, БІОКЕРАМІКА Хінцинська, І. Значення вітамінів для здоров'я людини / І. Хінцинська. - С.49 фывфыв: ВІТАМІНИ, КОРИСНІ ПРОДУКТИ Пушкар, В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами / В. Пушкар. - С.50 - 51 фывфыв: ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕФЛЕКСІЯ, ЕКОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Мазур, П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи / П. Мазур. - С.52 - 53 фывфыв: ПРИРОДА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Русан, Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник" / Г. Русан. - С.54 - 55 фывфыв: ПРИРОДОЗНАВСТВО, РОСЛИНИЙ СВІТ , ТВАРИНИЙ СВІТ Провоторов, О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів / О. Провоторов. - С.55 - 59 фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА Кучер-Томченко, Д. Акваріум як штучна водна екосистема / Д. Кучер-Томченко. - С.59 - 60 фывфыв: АКВАРІУМНІ РИБКИ, АКВАРІУМНІ РОСЛИНИ Гуменко, Є. Риби / Є. Гуменко. - С.60 - 62 фывфыв: МОРСЬКІ КОНИКИ, ЛІТАЮЧІ РИБИ, ЕОЛІСКУС Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2007/2008 навчальні рік : Наказ Міністерства освіти і науки України від 14.05.07 № 1/9- 287. - С.1 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ Бех, І. Поступ особистості до відданості чеснотам / І. Бех. - С.2 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АЛЬТРУЇЗМ, МОРАЛЬНІСТЬ , ДУХОВНІСТЬ Балютіна, К. Формування у молодших школярів самооцінних суджень за допомогою діаграм / К. Балютіна. - С.7 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДІАГРАМА, ПОУРОЧНА ДІАГРАМА Ночвінова, О. Універсальна теоретична опора - запорука успішності праці вчителя / О. Ночвінова. - С.9 - 10 фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Соняк, Н. Формування у молодших школярів навичок роботи з текстовою інформацією / Н. Соняк. - С.10 - 13 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ИОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сіранчук-Василишина, Н. Лінгвістичний напрямок розвитку образного мовлення школярів / Н. Сіранчук-Василишина. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МИСТЕЦТВО СЛОВО, ОБРАЗНЕ МОВЛЕННЯ, УСНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Мельничук, О. Урок інформатики у 1 класі / О. Мельничук. - С.15 - 16 фывфыв: ІНФОРМАТИКА, МОДЕМ, КОМП'ЮТЕРНА АЗБУКА Біда, О. Структура і методика інтерактивного уроку : На прикладі курсу "Я і Україна" / О. Біда. - С.17 - 19. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Чистякова, В. Урок-екскурсія на пташине подвір"я у 2 класі / В. Чистякова. - С.20 - 21 фывфыв: ДОМАШНІ ПТАХИ, КАЧКИ, КУРИ Древаль, Г. Діяльнісний підхід до навчання і виховання / Г. Древаль. - С.22 - 23 фывфыв: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ Митник, О. Технологія формування культури мислення молодшого школяра як організаційно-методичний інструментарій навчально-виховного процесу / О. Митник. - С.23 - 26 фывфыв: КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ, ОСВІТНІ ОРІЄНТИРИ Мартиненко, С. Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи / С. Мартиненко. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: БЕСІДА, БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ, ВИХОВНА ГОДИНА Кочерга, О. Психофізіологічний розвиток дитини і становлення мислення у віці 6 - 10 років / О. Кочерга. - С.29 - 31 фывфыв: РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ, МЕТОДИ ПЕРЕКОНАННЯ Федуняк, Г. Урок з логіки в 4 класі / Г. Федуняк. - С.32 - 34 фывфыв: ЛОГІКА, СУДЖЕННЯ, ПОНЯТТЯ Науменко, В. Мистецтво побудови виступу як складова культури мислення молодшого школяра / В. Науменко. - С.32 - 35 фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА, РИТОРИКА, РИТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ Дубовик, С. Формування культури мислення учнів на уроках української мови / С. Дубовик. - С.36 - 37 фывфыв: ЯСНІСТЬ ДУМКИ, РЕПРОДУКТИВНІ ЗНАННЯ, КОНСТРУКТИВНІ ЗНАННЯ Семенюк, Н. Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням. 2 клас / Н. Семенюк. - С.37 - 40 фывфыв: СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ СЛОВА, СПОРІДНЕНІ СЛОВА, СЛОВА БЛИЗЬКІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ Городецька, І. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики / І. Городецька. - С.41 - 42 фывфыв: ЗАДАЧІ, ДРОБИ, ДРОБОВА ЧАСТИНА Ємець, А. Науково-пізнавальна література в початковій школі: місце та роль у навчальному процесі / А. Ємець. - С.42 - 45. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: НАУКОВО-ПІЗНАВАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА, ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА, ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА Геник, М. Актуальність морального виховання учнів засобами народознавства / М. Геник. - С.46 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, НАРОДОЗНАВСТВО Мовчун, А. Програма "Зарубіжна література. 2 - 4 класи" / А. Мовчун, Л. Харсіка. - С.49 - 53 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН, ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Петрина, А. Я мову рідну збережу й вінок їй виплету на славу / А. Петрина. - С.54 - 55 фывфыв: РІДНА МОВА, СВЯТО РІДНОЇ МОВИ Кідиба, О. Відкриття табірної зміни : Сценарій святкової лінійки до відкриття літнього оздоровчого табору / О. Кідиба. - С.56 - 57 фывфыв: ЛІТНІ КАНІКУЛИ, ОЗДОРОВЛЕННЯ, ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР Триліс, С. Застосування нетрадиційних вправ на уроках фізичної культури / С. Триліс. - С.57 - 61 фывфыв: ЙОГІВСЬКЕ ДИХАННЯ, ПРОБА ГЕНЧІ, ПРОБА ШТАНГЕ Черкасова, А. А. Каліграфія без сліз / А. А. Черкасова, Н. В. Панова. - С.63 фывфыв: КАЛІГРАФІЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови [Текстььь] / О. Вашуленко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання рідної мови--Початкова школа Підручники--Початкова школа фывфывфыв: підручники -- рідна мова -- апарат орієнтування Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... [Текстььь] / Н. Мельничук> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 63 Рубрики: Сценарії свят--Початкова школа фывфывфыв: рідна мова -- сценарій Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами [Текстььь] / О. Федорова> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання української мови Дефектологія фывфывфыв: мовленнєві вади -- рідна мова Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови [Текстььь] / Т. Грицина> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання рідної мови фывфывфыв: екологічна освіта -- рідна мова -- молодші школяри Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Петрина, А. Я мову рідну збережу й вінок їй виплету на славу [Текстььь] / А. Петрина> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 7. - С. 54 - 55 Рубрики: Початкова школа--Сценарії свят фывфывфыв: рідна мова -- свято рідної мови Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текстььь] / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 9 - 13 Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: рідна мова -- інноваційні методи Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Пинка, Н. Проект "Сосна": Інтегроване заняття для 2-го класу [Текстььь] / Н. Пинка> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К. : Плеяди, 2007. - N 3. - С. 3 - 18 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання природознавства Початкова школа--Методика викладання математики Початкова школа--Методика викладання рідної мови фывфывфыв: математика -- рідна мова -- природознавство Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
О-72 Осінні свята [] : сценарії / [упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко ; ред. рада: Л. Шелестова та ін.]. - Київ : Шк. світ, 2007. - 125, [3] с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 978-966-451-069-8 : 17.00 грн, 9.20 грн грн
Рубрики: Загальноосвітні школи--Свята--Сценарії--Україна, 21 ст.--Збірники Учні--Загальноосвітні школи--Моральне виховання--Україна, 21 ст.--Популярні видання фывфывфыв: осінній ярмарок -- посвята в козачата -- рідна мова -- фестиваль наук -- свято Покрови -- свято квітів -- перший дзвоник -- моральное воспитание Аннотация: У виданні представлені сценарії та розробки різноманітних заходів, свят, які відзначаются восени для загальноосвітніх шкіл. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шелестова, Л. \упоряд.\; Чиренко, Н. \упоряд.\; Шелестова, Л. \ред.\; Чиренко, Н. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), МИСТ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), МИСТ (1) |
Б 74 Богуш, А. М. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови [] / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш ; за ред. А. М. Богуш. - К. : Вища школа, 2007. - 542 с. : табл. - ISBN 978-966-642-259-3 : 045.50 грн, 048.50 грн
Рубрики: Дошкільна лінгводидактика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: спілкування -- общение -- дошкольная лингводидактика -- лінгводидактичні концепції -- лингводидактические концепции -- розвиток мовлення -- развитие речи -- зв'язне мовлення -- связная речь -- виразне мовлення -- выразительная речь -- культура мовлення -- культура речи -- словникова робота -- работа со словарем -- рідна мова -- родная речь -- мовленнєва підготовленність -- речевая подготовленность Аннотация: Науково-теоретичні положення лінгводидактики, що грунтуються на здобутках вітчизняної та зарубіжної методики розвитку мовлення дошкільників. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Гавриш, Н.В.; Богуш, А.М. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
A95 Avery, Peter. Teaching American English Pronunciation [Текст] / A. P. Avery, E. S. Ehrligh. - 11th ed. - Oxford, UK : Oxford Univ. Press, 2003. - XVI, 254 p. : il. - (Oxford Handbooks for Language Teachers). - Bibliogr.: p. 246-249. - Ind.: p. 252-253. - ISBN 0-19-432815-5 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Англійська мова--Фонетика--Навчальні видання Англійська мова--Національні варіанти--США--Навчальні видання фывфывфыв: вимова -- произношение -- рідна мова -- родной язык Аннотация: This book is a comprehensive introduction to teaching the pronunciation of North American English. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ehrligh, Susan Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Б73 Богуш, Алла Михайлівна. Мовленнєвий розвиток дітей від народження до 7 років [] : монографія / Алла Богуш. - 2-ге вид. - К. : Слово, 2010. - 374 с. : табл. - Л-ра: с. 373-374. - ISBN 966-8407-41-5 : 44.10 грн, 60.00 грн
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Лінгводидактика--Наукові видання Дошкільна лінгводидактика--Наукові видання фывфывфыв: мовлення дошкільників -- речь дошкольников -- рідна мова -- родная речь -- навчально-мовленнєва діяльність -- навчально-языковая деятельность -- розвиток мовлення -- развитие речи -- рухові навички -- двигательные привычки Аннотация: Ввійшли вибрані праці попередніх років (1984-2003) відомого вченого в галузі дошкільної лінгводидактики, дійсного члена АПН України, доктора педагогічних наук, професора Алли Михайлівни Богуш, яка присвятила свої багаторічні дослідження проблемі розвитку мовлення і навчання дошкільників рідної мови. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Богуш, Алла Михайлівна (вчений-мовознавець ; 1939) Экземпляры всего: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |
К66 Корж, Антоніна Василівна. Українська мова професійного спрямування [] : навч. посібник / А. В. Корж. - К. : Правова єдність, 2009. - 293, [3] с. - Дод.: с. 271-275. - Слов.: с. 276-290. - Л-ра: с. 291-293. - ISBN 978-966-373-483-5 : 48.00 грн
Рубрики: Українська мова--Навчальні видання для вищої школи Українська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання для вищої школи Юристи--Культура мовлення--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: українська літературна мова -- украинский литературный язык -- стилі української мови -- стили украинского языка -- ділова мова -- деловая речь -- мовна культура -- языковая культура -- державна мова -- государственный язык -- юридична термінологія -- юридическая терминология -- лексикологія -- лексикология -- лексикографія -- лексикография -- фразеологія -- фразеология -- орфографія -- орфография -- усне спілкування -- устное общение -- писемне спілкування -- письменное общение -- рідна мова -- родная речь Аннотация: Розміщено лекції та комплекс практичних завдань з курсу "Українська мова професійного спрямування" відповідно до програми навчання у Київському національному університеті внутрішніх справ. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П 43 Погрібний, Анатолій Григорович. "Умію, та не хочу", або Про фальш одного етикету [] : науково-публіцистичний есей / Анатолій Погрібний. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2006. - 171, [1] с. - Бібліогр.: с. 170. - ISBN 966-340-169-9 : 10.00 грн
Рубрики: Мовна культура--Україна фывфывфыв: рідна мова -- родная речь -- мовне будівництво -- языковое строительство -- мовне спілкування -- языковое общение Аннотация: Науково-публіцистична праця відомого літературно-громадського діяча Анатолія Погрібного про психологічні й суспільні аспекти утвердження українців у рідній мові, про різне розуміння цього феномену та про істину і фальшиву культуру мовного спілкування. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |