І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
П31 Петруня, Юрій Євгенович. Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Митрохіна, Юлія Павлівна Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
К 65 Конфликт сложных систем. Модели и управление [Текстььь] / [Б. К. Нартов и др.] ; под ред. А. А. Пунтуса. - М. : Изд-во МАИ, 1995. - 120 с. : рис., табл. - Авт. указ. на оборот. тит. л. - Лит.: с. 116-117. - ISBN 5-7035-0554-2 : 205000.00 крб
Рубрики: Складні системи--Математичні моделі--Управління--Практичні посібники фывфывфыв: построение моделей -- побудова моделей -- оптимизация траекторий -- оптимізація траєкторій -- метод возраста -- метод віку -- метод фиктивных потоков -- метод фіктивних потоків -- управление взаимодействиями -- управління взаємодіями -- метод упругих функций -- метод пружних функцій -- поиск подвижных целей -- пошук рухомих цілей -- нестационарный поиск -- нестаціонарний пошук -- адресация данных -- адресація даних -- стробирование -- стробування -- блок обнаружения -- блок виявлення -- моделирование шумов -- моделювання шумів -- сегментування обчислювального русурсу -- сегментирование вычислитильного ресурса -- задача коммивояжера -- задача комівояжера Аннотация: Математические модели конкуренции подвижных объектов и систем объектов, задачи поиска целей. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Нартов, Борис Кимович; Братцев, Серей Григорьевич; Мурзин, Федор Александрович; Пунтус, Артур Агафонович; Пунтус, Артур Агафонович \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П81 Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы Аннотация: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації). Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Старостіна, А. О. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
М27 Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг Аннотация: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
К21 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг Аннотация: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг Аннотация: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\ Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) |
Манжос, Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 401-407. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Математичні моделі Інновації Реклама фывфывфыв: дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- оптимальна рекламна стратегія -- оптимальная рекламная стратегия -- сегментування ринку -- сегментирование рынка Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельник, О. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Х53 Хичкок, Брайан. Sybase [] = Sybase DBA Companion : настол. кн. администратора / Б. Хичкок ; [пер. с англ. Дм. Григорьева ; науч. ред. А. Головко]. - Москва : Лори, 2000. - 420, [6] с. : рис. - ISBN 5-85582-066-1 : 56.05 грн
Рубрики: Sybas SQL Server--Сервери баз даних--Практичні посібники фывфывфыв: базы данных -- бази даних -- серверы баз данных -- системное администрирование -- SQL Server -- кэш-буферы -- кеш-буфери -- настройка конфигурации -- налаштування конфігурації -- системные базы данных -- системні бази даних -- организация сервера -- організація сервера -- вычислительные сети -- обчислювальні мережі -- сегментирование таблиц -- сегментування таблиць -- командные файлы -- командні файли Аннотация: Опыт практической эксплуатации Sybas SQL Server на компьютерах фирмы Sun Microsystems в операционной системе: описание сервера и конкретных процедур работы с ним. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Григорьев, Д. \пер.\; Головко, А. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
О-75 Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники фывфывфыв: управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу Аннотация: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |