351.713(075.8)
М 66


   
    Митний контроль та митне оформлення [] : навч. посібник / за ред.: М. М. Каленського, П. В. Пашка. - К. : Знання, 2002. - 284 с. : рис., табл. - (Митна справа в Україні). - Л-ра: с. 246-255. - Список скор.: с. 256-257. - Дод.: с. 258-285. - ISBN 966-620-165-8 : 025.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)843-18я73
Рубрики: Митне оформлення--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
митний кордон -- таможенная граница -- митна декларація -- таможенная декларация -- митний тариф -- таможенный тариф -- митна вартість -- таможенная стоимость -- нетарифне регулювання -- нетарифное регулирование -- квотування і ліцензування -- квота и лицензирование -- сертифікація товару -- сертификация товара -- ветеринарний контроль -- ветеринарный контроль -- фотосанітарний контроль -- фотосанитарный контроль -- екологічний контроль -- экологический контроль -- таможенный контроль морского транспорта -- митний контроль морського транспорту -- митний контроль енергоносіїв -- таможенный контроль энергоносителей -- таможенное оформление товара -- митне оформлення товарів -- митні обмеження -- таможенные ограничения
Аннотация: Митний контроль і митне оформлення товарів, що переміщуються через митний контроль України.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Каленський, М.М. \ред.\; Пашко, П.В. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075)
М26


   
    Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я7
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности
Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)