О-23 Образ человека будущего: Кого и Как воспитывать в подростающих поколениях [Текстььь] / Междунар. филос.-космологич. о-во. - Киев : МФКО, 2014 - . Т. 3 / [Аббасова К. Я. и др. ; под ред., предисл. О. А. Базалука]. - 2013. - Авт. зазначено в кінці кн. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-8122-66-4 : 30.00 грн
Рубрики: Освіта--Україна--Росія, 20-21 ст.--Наукові видання фывфывфыв: философия образования -- філософія освіти -- образовательные системы -- освітні системи -- космическое образование -- космічна освіта -- образ человека будущего -- образ людини майбутнього -- подрастающее поколение -- підростаюче покоління -- студенческая молодежь -- студентська молодь -- современное образование -- сучасна освіта Аннотация: В третьем томе коллективной монографии рассматриваются особенности образовательных систем России и Украины, а также перспективы их развития. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Аббасова, Кызылгюль Ясин кызы; Баева, Ольга Владимировна; Базалук, Олег Александрович; Вдовыченко, Елена Витальевна; Базалук, Олег Александрович \ред., авт. предисл.\; Международное философско-космологическое общество Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П78 Проблеми вікової психології: хрестоматія [] : навч. посіб. / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Київ : КНТ, 2019. - 469, [1] с. - Літ.: с. 468-469. - ISBN 978-966-373-814-7 : 380.00 грн
Рубрики: Вікова психологія--Особистість--Навчальні видання фывфывфыв: сучасний гуманізм -- современный гуманизм -- сучасна освіта -- современное образование -- обучение и развитие -- навчання і розвиток -- психическое развитие детей -- психічний розвиток дітей -- проблемы возраста -- проблеми віку -- младенческий возраст -- дитячий вік -- кризис первого года жизни -- криза першого року життя -- раннее детство -- раннє дитинство -- кризис трех лет -- криза трьох років -- кризис семи лет -- криза семи років -- познавательные способности -- пізнавальні здібності -- сказки -- казки -- игрушки как средство обучения -- іграшки як засіб навчання -- психическое развитие ребенка -- психічний розвиток дитини -- обучение младших школьников -- навчання молодших школярів -- возрастные особенности учения -- вікові особливості навчання -- леворукий ребенок -- ліворука дитина -- неуспевающие дети -- неуспішні діти -- педагогически запущенные дети -- педагогічно запущені діти -- аффект неадекватности -- афект неадекватності -- подростковый возраст -- підлітковий вік -- половое воспитание -- статеве виховання -- психология подростка -- психологія підлітка -- підлітка -- отрочество -- отроцтво -- психология ранней юности -- психологія ранньої юності -- социальный статус юношества -- соціальний статус юнацтва -- процесс социального взросления -- процес соціального дорослішання -- школьная дезадаптация -- шкільна дезадаптація -- школьная психологическая служба -- шкільна психологічна служба Аннотация: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і виховання особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема, представлені фрагменти літератури, у якій розглядаються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Гетьман, Тетяна Олександрівна \упоряд.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \упоряд.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |