Б 77 Бойчук, Інна Володимирівна. Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |