П77 Прищенко, Світлана Валеріївна. Основи рекламного дизайну [] : підручник / Світлана Прищенко. - [2-е вид., випр. і допов.]. - Київ : Кондор, 2019. - 397, [3] с. : іл. - Літ.: с. 222-233. - Дод.: с. 234-396. - ISBN 978-617-7729-11-1 : 409.00 грн
Рубрики: Реклама--Дизайн--Навчальні видання Рекламна графіка--Навчальні видання фывфывфыв: історія рекламної графіки -- функції реклами -- українська реклама -- зарубіжна реклама -- фірмові знаки -- професіоналізм дизайнера реклами -- візуальні засоби реклами -- чинники реклами -- стиль реклами -- стилістика реклами -- рекламний простір -- фірмовий стиль -- бренд -- комерційні чинники реклами -- оцінка рекламної продукції -- проектування об'єктів рекламного дизайну Аннотация: Проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проетування предствалено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |