Ч-96 Чухрай, Наталія Іванівна. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Мерчандайзинг--Наукові видання фывфывфыв: ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений Аннотация: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |