316.6(075.8)
М 82


    Москаленко, В. В.
    Психологія соціального впливу [] / В. В. Москаленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 448 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-364-513-1 : 047.50 грн, 054.00 грн, 55.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
соціально-психологічний вплив -- социально-психологическое влияние -- риторика -- сублімінальний вплив -- сублиминальное влияние -- біхевіоризм -- бихевиоризм -- когнітивістські концепції -- когнитивистские концепции -- символічний інтеракціонізм -- символический интеракционизм -- соціальна роль -- социальная роль -- міжособистісний вплив -- межличностное влияние -- каузальна атрибуція -- каузальная атрибуция -- социальная установка -- соціальна установка -- стереотипізація -- стереотипизация -- сотрудничество -- співробітництво -- соперничество -- суперництво -- конфлікт -- конфликт -- засоби впливу -- средства влияния -- комунікативність -- коммуникативность -- техніки впливу -- техники влияния -- авторитетность -- авторитетність -- соціальні угрупування -- социальные группы -- лидерство -- лідерство -- натовп -- толпа -- неусвідомлений вплив -- неосознанное влияние -- транзактний аналіз -- транзактный анализ -- конформізм -- конформизм -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексія -- рефлексия
Аннотация: Природа соціального впливу людини на людину, стосунки індивіда і натовпу, засоби і техніки впливу на людину.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Московічі, С.
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВСМЛ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВСМЛ (1)

159.9(075.8)
П86


   
    Психологія мас [] : навч. посібник / авт.-упоряд. Я. Кальба. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 207, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Л-ра: с. 202-207. - ISBN 978-966-10-2994-0 : 48.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
маси -- массы -- масова свідомість -- массовое сознание -- масова поведінка -- психология массовых настроений -- психологія масових настроїв -- управление массами -- управління массами -- массовое поведение -- психологія натовпу -- психология толпы -- громадська думка -- общественное мнение -- чутки -- слухи -- мода -- психологія реклами -- психология рекламы -- сублиминальное влияние -- сублімінальний вплив
Аннотация: У посібнику розкрито актуальні питання, пов'язані з такими масовими феноменами, як: масова свідомість, масова поведінка, масові соціально-психологічні явища тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кальба, Ярослава \авт., упоряд.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)