Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу [] / О. Лабурцева> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: теорія маркетингу Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
А47 Алексєєв, Ігор Валентинович. Банківський маркетинг [] : навч. посібник / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим ; Нац. банк України, Держ. ун-т "Львів. політехніка", Львів. банківський коледж. - Л. : Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998. - 96 с. : рис. - Л-ра: с. 93. - ISBN 966-7330-06-0 : 7.50 грн
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: теорія маркетингу -- теория маркетинга -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- цільові ринки -- целевые рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- стратегії банку -- стратегии банка -- гуртовий ринок -- оптовый рынок Аннотация: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Захарчук, Олена Василівна; Рим, Надія Никанорівна; Національний банк України; Державний університет "Львівська політехніка"Львівський банківський коледж Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
С28 Севрук, Велислава Т.. Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків Аннотация: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |