С 45 Скрипник, Марина. Мистецтво бути педагогом [] : зб. тренінг. занять / Марина Скрипник ; [оформ. Л. Галіциной]. - К. : Шк. світ, 2006. - 112 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 90-109. - Л-ра: с. 110-111. - ISBN 966-8651-59-6. - ISBN 966-420-076-Х. - ISBN 966-356-112-2 : 5.62 грн Рубрики: Педагогічна майстерність--Практичні посібники фывфывфыв: успішний педагог -- успешный педагог -- стилі навчання -- стили обучения -- ситуація діалогу -- ситуация диалога -- україномовна компетентність педагога -- украиноязычная компетентность педагога -- навчальні цілі -- учебные цели -- навчальні досягнення учнів -- учебные достижения учеников -- технологія навчання -- технология обучения -- активізація діяльності учнів -- активизация деятельности учеников -- елементи евристики -- элементы эвристики -- управління навчальним процесом -- управление учебным процессом -- здійснення пошукової діяльності -- осуществление поисковой деятельности Аннотация: Пропоновані тренінгові заняття допоможуть педагогам сформувати власний поведінковий образ у трьох контекстах: тематичному, діяльнісному, рефлексивному. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Галіцина, Л. \оформ.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б21 Балягіна, Ірина Анатоліївна. Методика викладання економіки [] : навч.-метод. посібник / І. А. Балягіна, М. А. Богорад, Г. О. Ковальчук ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2006. - 341 с. - Л-ра: с. 307-310 . - Дод.: с. 311-341. - ISBN 966-574-539-5 : 26.00 грн
Рубрики: Економіка--Методика викладання--Навчальні видання фывфывфыв: економічні знання -- економічна культура -- економічне мислення -- самостійна робота -- економічна освіта -- контроль навчання -- дискусія -- кейс-метод -- ігрові методи навчання -- технологія навчання Аннотация: Технологічні засади діяльності викладача економіки. Книга містить програму й методичні вказівки щодо засвоєння змісту дисципліни, завдання для самостійної роботи студентів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Богорад, Марина Анатоліївна; Ковальчук, Галина Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Х 13 Хаббард, Л. Рон Гуманист: образование, грамотность и культура [] / Л. Рон Хаббард. - [Б. г.] : NEW ERA Publications International ApS, 2012. - 159, [3] с. : фото, ил. - (Л. Рон Хаббард). - Прил.: с. 103-159. - ISBN 978-87-649-3761-9 : 50.00 грн
Рубрики: Секти і єресі--Саєнтологія, 20 ст.--Популярні видання фывфывфыв: образование -- освіта -- грамотность -- грамотність -- культура -- технология обучения -- технологія навчання -- прикладное образование -- прикладна освіта Аннотация: [Книга Л. Рона Хаббарда "Гуманист: образование, грамотность и культура" содержит разработку решений для образования, и читатель шаг за шагом проследует курсом его путешествия к открытиям, навсегда изменившим наш мир]. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови [] / Ірина Кучеренко> // Дивослово. - 2018. - N 6. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова--Методи навчання фывфывфыв: освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- уроки української мови -- суб'єктний чинник -- рефлексія -- українська мова Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Б81 Бондар, Володимир Іванович. Дидактика [] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / Володимир Бондар. - Київ : Либідь, 2005. - 264 с. : табл. - Л-ра: с. 255-259. - ISBN 966-06-0365-7 : 13.00 грн
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: процес навчання -- методи навчання -- організація процесу навчання -- навчальна діяльність -- принципи навчання -- технологія навчання -- оцінювання навчальних досягнень -- якість знань -- урок -- педагогічне діагностування -- філософія освіти Аннотация: У підручнику, побудованому у формі евристичної бесіди, на системній основі характеризується структура педагогічних явищ різного рівня узагальнення: дидактичної теорії, процесу навчання та методу навчання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |