Б76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер Аннотация: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Башук, Тетяна Олександрівна Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |