П 84 Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти [Текстььь] / Н. В. Якса> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 235-255. - Бібліогр.: с. 254-255 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: полікультурна освіта -- поликультурное образование -- освіта -- образование -- розвивальна освіта -- развивающее образование -- традиційна освіта -- традиционное образование -- раціоналістична освіта -- рационалистическое образование -- неінституційна освіта -- неинституционное образование -- педагогіка толерантності -- педагогика толерантности -- професійна культура -- профессиональная культура -- толерантність -- толерантность Аннотация: Дослідження вчення про розвиток особистості взагалі й індивідуально-професійного розвитку зокрема. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Д86 Д'юї, Джон. Досвід і освіта [] / Джон Д'юї ; [пер. з англ. М. Василечко]. - Л. : Кальварія, 2003. - 84 с. - ISBN 966-663-110-5 : 8.00 грн
Рубрики: Освіта--Теорія--Популярні видання фывфывфыв: традиційна освіта -- традиционное образование -- прогресивна освіта -- прогрессивное образование Аннотация: У праці "Досвід і освіта" видатний американський філософ, один із провідних представників прагматизму, творець педоцентричної теорії та методики навчання Джон Д'юї (1859-1952) викладає засади своєї освітньої теорії, аналізуючи переваги та недоліки т. зв. "прогресивної освіти" і "традиційної освіти". Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Василечко, Марія \пер.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |