> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 фывфыв: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 фывфыв: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 фывфыв: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 фывфыв: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 фывфыв: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 фывфыв: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 фывфыв: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 фывфыв: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 фывфыв: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 фывфыв: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 фывфыв: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 фывфыв: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 фывфыв: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 фывфыв: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? [Текстььь] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 2 - 4 Рубрики: Початкова школа фывфывфыв: першокласники -- труднощі в навчанні -- індивідуальне навчання Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей [] / Т. Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 9. - С. 68-78. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти--Навчальна діяльність Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання фывфывфыв: діти -- дети -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- інтелектуальний розвиток -- интелектуальное развитие -- гіперактивність та дефіцит уваги -- гиперактивность и дефицит внимания -- гіпоактивність -- гипоактивность -- занижена научуваність -- сниженная обучаемость Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1) |
П27 Перре-Клермон, Анн-Нелли. Роль социальных взаимодействий в развитии интеллекта детей [] = La construction de l'intelligence dans l'interaction sociale / А.-Н. Перре-Клерман ; [науч. ред., авт. предисл. и прил. В. В. Рубцов ; пер. с фр. А. Л. Шаталова]. - М. : Педагогика, 1991. - 248 с. : ил. - Прил.: с. 232-237. - Лит.: с. 238-246. - ISBN 5-7155-0023-0 : 3.20 р.
Рубрики: Дитяча психологія--Інтелект--Наукові видання фывфывфыв: інтелектуальний розвиток дитини -- интеллектуальное развитие ребенка -- труднощі в навчанні -- трудности в учебе -- мислення дітей -- мышление детей -- когнітивний розвиток -- когнитивное развитие Аннотация: Результаты исследований швейцарского психолога А.-Н. Перре-Клермон убедительно свидетельствуют, что развитие мышления у ребенка во многом определяется его взаимодействием с другими детьми. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Рубцов, В. В. \ред., авт. предисл., авт. прил.\; Шаталов, А. Л. \пер.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Р25 Раттер, Майкл. Помощь трудным детям [] = Helping troubled children / М. Раттер ; пер. с англ. О. В. Баженовой, Г. Г. Гаузе ; общ. ред. А. С. Спиваковской ; предисл. О. В. Баженовой, А. Я. Варга ; [ред. Н. В. Щукин]. - Москва : Прогресс, 1987. - 420 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Библиогр.: с. 405-416. - Указ. имен: с. 416-418. - Предм. указ.: с. 419-421. - 1.90 р.
Рубрики: Дитяча психологія--"Важкі діти"--Наукові видання фывфывфыв: дитячі проблеми -- детские проблемы -- розвиток дитини -- развитие ребенка -- індивідуальні відмінності -- индивидуальные отличия -- роль сім'ї в розвитку дитини -- роль семьи в развитии ребенка -- вплив соціального оточення -- влияние социального окружения -- емоційні розлади -- эмоциональные расстройства -- агресія неповнолітніх -- агрессия несовершеннолетних -- гіперактивність неповнолітніх -- гиперактивность несовершеннолетних -- злочинність неповнолітніх -- преступность несовершеннолетних -- потенціальні можливості дитини -- потенциальные возможности ребенка -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении Аннотация: Обобщен уникальный опыт междисциплинарной лаборатории по изучению аномалий психического развития детей. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Баженова, О. В. \пер., авт. предисл.\; Гаузе, Г. Г. \пер. с англ.\; Спиваковская, А. С. \ред.\; Варга, А. Я. \авт. предисл.\; Щукин, Н. В. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
З-63 Зинченко, Светлана Николаевна. Почему детям бывает трудно учиться [] / С. Н. Зинченко ; [ред. Т. Г. Рыжова]. - Киев : Рад. шк., 1990. - 56 с. - (Библиотека для родителей). - ISBN 5-330-01179-5 : 0.15 р. Рубрики: Діти--Навчання--Навчальні видання фывфывфыв: труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- інфантилізм -- инфантилизм -- недостатні рухові вміння -- недостаточные двигательные умения -- порушення пам'яті -- нарушение памяти -- труднощі в засвоєнні навиків письма -- трудности в усвоении навыка письма -- труднощі в засвоєнні навиків читання -- трудности в усвоении навыка чтения -- труднощі в засвоєнні математики -- трудности в овладении математикой -- астенічні стани -- астенические состояния -- психотравмуючі ситуації -- психотравмирующие ситуации Аннотация: В книге описаны причины затруднений в усвоении детьми программы общеобразовательной школы, связанные с незначительными нарушениями интеллектуальной деятельности. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Рыжова, Т. Г. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2) |
П84 Прохоренко, Леся Іванівна. Дитина із труднощами у навчанні [] / Л. І. Прохоренко. - Харків : Ранок : Кенгуру, 2018. - 47, [1] с. - (Інклюзивне навчання за нозологіями). - ISBN 978-617-09-3798-8 : 30.00 грн
Рубрики: Діти з розумовими вадами--Навчальні видання Інклюзивна освіта--Навчальні видання фывфывфыв: труднощі в навчанні -- порушення когнітивного розвитку -- інклюзивне навчання Аннотация: Книга призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам'ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Книга навчить: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІЧЗ (1) Свободны: ІЧЗ (1) |