Б 20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинговий аудит системи збуту [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць . - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-220. - ISBN 966-8556-29-1 : 027.00 грн
Рубрики: Економіка підприємств Економіка торговельного підприємтсва фывфывфыв: збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- стратегия сбыта -- стратегія збуту -- маркетинговий аудит -- збутовий потенціал -- сбытовый потенциал -- тактичний аудит збуту -- тактический аудит сбыта -- аудит прибутковості -- аудит прибыли -- стратегический STP- маркетинг -- стратегічний STР-маркетинг -- управління збутом -- управление сбытом -- сбытовые риски -- збутовий ризик -- стратегия сомострахования -- стратегія самострахування -- стратегія зовнішнього страхування -- стратегия внешнего страхования -- стратегія дисипації та відхилень -- стратегия дисипации и отклонений Аннотация: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Балабаниць, А.В. Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
B97 Burton, E. James. Sales and Operations for Your Small Business [Текст] / E. James Burton, Steven M. Bragg. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 2001. - 265 p. - Ind.: p. 257-265. - ISBN 0-471-39704-0 (pbk. : alk. paper) : 055.00 грн "ІРЦ Вікно в Америку"
Рубрики: Менеджмент Малий бізнес--Менеджмент фывфывфыв: планування -- планирование -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- бізнес -- бизнес -- управління збутом -- управление сбытом -- малий бізнес -- малый бизнес Аннотация: Here is detailed information on how to plan for and integrate departments, analyze markets, forecast sales, set pricing levels, manage inventories, outsource selected functions, and much more. Доп.точки доступа: Bragg, Steven M. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S16 Sales Force Management [Текст] / Gilbert A. Churchill [et al.]. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727 p. : ill. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 713-727. - ISBN 0-07-027555-6 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Торгівля--Менеджмент--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- менеджмент -- управління збутом -- управление сбытом -- маркетинг-план -- торгові агенти -- торговые агенты -- торговий менеджмент -- торговый менеджмент Аннотация: But it would also do little to help students understand how a sales manager might perform his or her job most effectively. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Churchill, Gilbert; Ford, Neil; Walker, Orville; Johnston, Mark; Tanner, John Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Л44 Лемберт, Том. Ключові проблеми керівника. 50 перевірених способів вирішення проблем [] = Key Management Solutions. 50 leadind adge solutions to executive challenge / Том Лемберт; пер. з англ. Р. А. Семків, Р. Л. Ткачук. - К. : Всеувито : Наук. думка, 2001. - 303 с. : мал., табл. - (УСЕ про менеджмент). - Л-ра: с. 299-300. - Дод.: с. 297-298. - Покажч.: с. 301-303 . - ISBN 966-00-0694-2 : 19.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Керівники--Навчальні видання фывфывфыв: проблеми менеджменту -- проблемы менеджмента -- переоцінка попиту -- переоценка спроса -- недооцінка конкуренції -- недооценка конкуренции -- первантаження потужностей -- перегрузка мощностей -- неефективна реклама -- неэффективная реклама -- призупинення темпів продажу -- приостановка темпов продажи -- мотивація працівників -- мотивация сотрудников -- прийняття рішень -- принятие решений -- менеджмент фінансів -- менеджмент финансов -- управління збутом -- управление сбытом -- ризики -- риски -- культурні зміни -- культурные изменения -- тренінг -- треннинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- оперативне планування -- оперативное планирование -- проектні команди -- проектные команды -- моделі керівництва -- модели руководства Аннотация: Основні проблеми менеджменту та ефективні методи їх усунення. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Семків, Ростислав Андрійович \пер.\; Ткачук, Руслан Леонідович \пер.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2) |
У-67 Управленческий консультант. Настольная книга руководителя [] / предисл.: В. Бузмаков, В. Пекар. - К. : БУК, 2005. - 382 с. : граф., портр., табл. - ISBN 966-96302-4-Х : 25.00 грн
Рубрики: Управління--Керівник--Наукові видання фывфывфыв: управління виробництвом -- управление производством -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- управление финансами -- управління фінансами -- управление имиджем -- управління іміджем -- інформаційні системи управління -- информационные системы управления -- управление проектами -- управління проектами -- управлінське консультування -- управленческое консультирование -- управление сбытом -- управління збутом -- управление снабжением -- управління постачанням -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы Аннотация: Рассмотрены методы управленческого консультирования, особое внимание уделено рынку консалтинговых услуг и упрапвлению проектами. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бузмаков, Владимир \авт. предисл.\; Пекар, Валерий \авт. предисл.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-75 Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники фывфывфыв: управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу Аннотация: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |