Щ 61 Щербань, В. М. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть Аннотация: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |