М80 Мороз, Л. А. Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Аннотация: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка" Свободных экз. нет |
М21 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Тарасюк, Андрій Васильович. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства [] / А. В. Тарасюк> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 17. - С. 70-78 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрні підприємства--Маркетинг--Україна фывфывфыв: управління маркетинговою діяльністю -- проблеми маркетингу аграрних підприємств -- функції маркетнгу -- модель маркетингової діяльності Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Дорожкіна, К. В. Маркетингове управління органічним виробництвом на прикладі закритого акціонерного товариства "Житомирські ласощі" [] / К. В. Дорожкіна> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 16. - С. 50-57 : рис., табл. Рубрики: Кондитерські підприємства--Органічне виробництво--Маркетинг фывфывфыв: управління маркетинговою діяльністю -- виробнича лінія -- кондитерський ринок Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М80 Мороз, Людмила Андріївна. Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\ Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |