М58 Міжнародний агробізнес. Кредитно-модульний курс [] : навч. посіб. / [О. В. Захарченко [та ін.] ; за ред. Захарченка О. В., Сотнікова Ю. М. - 3-тє вид., переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. літ., 2012. - 283, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Дод.: с. 238-278. - Літ.: с. 279-283. - ISBN 978-611-01-0326-8 : 63.00 грн
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародний бізнес--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: агробізнес -- міжнародний агробізнес -- індустріалізація сільського господарства -- агропромислова інтеграція -- економіка міжнародного агробізнесу -- світовий продовольчий ринок -- продовольчий маркетинг -- цінова стратегія -- управління рекламною діяльністю -- бізнес-план -- міжнародна агропромислова система -- світова продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- глобалізація споживання продовольства -- регіональна структура міжнародного агробізнесу -- аграрні реформи країн Східної Європи -- аграрні реформи країн Співдружності Незалежних Держав -- агропромислові комплекси країн Африки -- агропромислові комплекси країн Близького Сходу -- агропромисловий комплекс країн Азії -- агробізнес Латинської Америки Аннотация: Теоретичні основи міжнародного агробізнесу та сучасна міжнародна агропромислова система. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Захарченко, О. В.; Сіваченко, І. Ю.; Сотніков, Ю. М.; Наумчик, А. А.; Захарченко, О. В. \ред.\; Сотніков, Ю. М. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |