І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 с. : табл., граф. - Дод.: с. 252-271. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-388-0 : 40.00 грн
Рубрики: Інноваційне підприємство--Економіка--Наукові видання Інноваційний менеджмент--Наукові видання Підприємства--Управління--Наукові видання фывфывфыв: інноваційна політика підприємства -- инновационная политика предприятия -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностю -- інноваційний процес -- инновационный процес -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- товарна інноваційна політика -- товарная инновационная политика -- управління портфелем замовлень -- управление портфелем заказов -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційний розвиток економіки -- инновационное развитие экономики -- діагностика ринкового потенціалу -- диагностика рыночного потенциала Аннотация: Досліджуються методологічні та теоретико-методичні проблеми управління на ринкових засадах товарною інноваційною політикою сучасного промислового підприємства в руслі концепції інноваційного розвитку. Головну увагу приділено проблематиці формування організаційно-економічного механізму управління портфелем замовлень малих та середніх науково-виробничих підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Олефіренко, О. М.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З-18 Закалик, Галина Михайлівна. Психологія інновацій та реклами [] : навч. посіб. / Г. М. Закалик, Н. В. Партико ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2019. - 247, [1] с. : рис., табл. - Термінолог. слов.: с. 212-227. - Літ.: с. 228-241. - Дод.: с. 242-246. - ISBN 978-966-941-317-8 : 160.00 грн
Рубрики: Психологія--Інновації--Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: реклама -- інновації в медицині -- інновації в культурі -- психологічне сприйняття інновацій -- творчість -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- реклама -- психологія реклами -- управління інноваційною діяльністю Аннотация: Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю, теоретичні аспекти психології реклами. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Партико, Неоніла Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
О-75 Осовська, Галина Володимирівна Основи менеджменту: практикум [Текстььь] : навч. посіб. : [в 3 ч.] / Г. В. Осовська, І. В. Копитова ; М-во освіти України, Ін-т змісту і методів навч., Житомир. інж.-технол. ін-т. - Житомир : ЖІТІ, 1999. Ч. 2. - 287, [1] с. : табл. - Бібліогр. в кінці тем. - Літ.: с. 280-284. - ISBN 966-7570-18-5 : 13.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: місцеві видання -- методи управління -- процеси менеджменту -- прийняття управлінських рішень -- управління ризиком -- апарат управління -- основи делегування -- організація управлінської праці -- управління робочим часом -- діяльність організацій -- внутрішньоорганізаційний обмін інформацією -- управління інноваційною діяльністю Аннотация: В другій частині практикуму розглядаються головні процеси менеджменту, наукові основи організації управлінської праці та шляхи забезпечення ефективної діяльності організацій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Копитова, Ірина Володимирівна; Міністерство освіти УкраїниІнститут змісту і методів навчання; Житомирський інженерно-технологічний інститут Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |