159.964.21:37
П42


    Пов'якель, Надія Іванівна.
    Психологія вирішення педагогічних конфліктів [] / Надія Пов'якель. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Лит.: с. 124-127. - ISBN 978-966-451-188-6 : 011.32 грн
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Конфлікти педагогічні--Вирішення--Практичні посібники
фывфывфыв:
управління конфліктами -- управление конфликтами -- педагогические конфликты -- вирішення конфліктів -- разрешение конфликтов -- рівень тривожності -- уровень тревожности -- методика Ч. Спілбергера -- методика Ч. Спилбергера -- методика К. Томаса -- (КОС-1) -- комунікативний контроль -- коммуникативный контроль -- тест М. Снайдера -- тест М. Маклені -- тест М. Маклени -- методика М. Снайдера -- діагностика самооцінки -- диагностика самооценки -- тривожність -- тревожность -- фрустрація -- фрустрация -- агресивність -- агрессивность -- ригідність -- ригидность -- тест Г. Айзенка -- діагностика стресостійкості -- диагностика стрессоустойчивости -- тест Дж. Дженкінсона -- тест Дж. Дженкинсона -- невротизація -- невротизация -- тест Л. Васермана -- тест Л. Вассермана -- методика В. Бойко -- тест А. Фідлера -- тест А. Фидлера
Аннотация: Актуальні психологічні проблеми виникнення та вирішення педагогічних конфліктів, їх функції, різновиди, особливості регулювання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9(075)
Р 59


   Рогов, Евгений Иванович

    Настольная книга практического психолога [Текстььь] : учеб. пособие : в 2 кн. / Е. И. Рогов. - М. : Владос, 2004. - ISBN 5-691-00180-9.
   Т. 1 : Система работы психолога с детьми разного возраста / Е. И. Рогов. - 384 с. : ил. - Лит.: с. 380-381. - ISBN 5-691-00181-7 : 20.70 грн
УДК
ББК 88.492я73
Рубрики: Консультативна психологія--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
дошкольный возраст -- дошкільний вік -- депривация -- депривація -- дослідження пам'яті -- исследование памяти -- познавательная сфера -- пізнавальна сфера -- дослідження мислення -- исследование мышления -- емоційно-афективна сфера -- эмоционально-аффективная сфера -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- готовність до навчання -- готовность к обучению -- младший школьный возраст -- молодший шкільний вік -- увага -- внимание -- кратковременная память -- короткочасна пам'ять -- Гудинаф-Харриса тест -- Гудінаф-Харриса тест -- вербально-логічне мислення -- вербально-логическое мышление -- діагностика інтелекта -- диагностика интеллекта -- многофакторный личностный опросник -- багатофакторний особистісний опитувальник -- рисуночные тесты -- рисункові тести -- рівень тривожності -- уровень тревожности -- самооценка -- самооцінка -- уровень притязаний -- рівень намагань -- важкі підлітки -- тяжелые подростки -- оценка внимания -- оцінка уваги -- рівень інтелекта -- уровень интеллекта -- темперамент -- акцентуации характера -- акцентуації характеру -- патохарактерологический диагностический опросник -- патохарактерологічний діагностичний опитувальник -- тест-опросник Шмишека -- тест-опитувальник Шмішека -- підліткова агресія -- подростковая агрессия -- юношеский возраст -- юнацький вік -- Фрайбургський особистісний опитувальний -- Фрайбургский личностный опросник -- тест юмористических фраз -- тест гумористичних фраз -- тип нервной деятельности -- тип нервової діяльності -- оценка нервно-психического напряжения -- оцінка нервово-психічної напруги -- исследование познавательных интересов -- дослідження пізнавальних інтересів -- професійні інтереси -- профессиональные интересы
Аннотация: Система диагностических и коррекционных методик, которые используются психологами при работе с детьми и подростками.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Кормило, О. М.
    Програма формування позитивного ставлення молодших школярів до школи [] / О. М. Кормило // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 8. - С. 4-21. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна псхологія--Навчальна діяльність
   Вікова психологія--Молодший шкільний вік

   Школярі--Психотренінг

фывфывфыв:
суб'єктний потенціал школярів -- субъектный потенциал школьников -- рівень тривожності -- уровень тревожности -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- аксіопсихіка -- аксиопсихика

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (2)
Свободны: ФП (2)