К58 Кожному мила своя сторона [] : краєзнавчі нариси про видатних людей, минуле Житомирщини, обряди і звичаї населення краю. Ч. 2 / Асоц. інтелігенції Житомир. обл. ; [упоряд. Бондарчук Л. І., Демченко Л. С.]. - Київ : Аверс, 1998. - 312 с. - Бібліогр.: с. 302-305. - ISBN 966-95423-3-2 : 6.00 грн, 15.00 грн Содержание: Журавський, А. Ви несли голгофівського хреста!. / А. Журавський. - С .5-8 Опанасюк, О. Не зраджував своє Богом дане покликання / О. Опанасюк. - С .9-16 Бойко, П. Слово на вічну пам'ять професорові Миколі Хомичевському / П. Бойко. - С .17-19 Блашкевич, Л. Протоієрей Хомичевський / Л. Блашкевич, Р. Кондратюк. - С .20-22 Блащук, М. Як я пізнав Бориса Тена / М. Блащук. - С .23-25 Зленко, Г. Над безоднею земних страждань / Г. Зленко. - С .26-37 Ліберда, І. Вічний урок : [Вірш] / І. Ліберда. - С .38-40 Бондарчук, Л. "Дух людськості ніколи не погасне..." / Л. Бондарчук. - С .40-42 Єремєєв, В. В. Пенелопа та Одіссей / В. В. Єремєєв. - С .43-62 Шевчук, А. Поруч із Гомером / А. Шевчук. - С .63-76 Білоус, П. У колі неокласиків / П. Білоус. - С .77-93 Ахметчина, О. Зоряні сади - унікальний образ в українській літературі / О., Бондарчук Л. Ахметчина О. - С .94-86 Гуменюк, В. "Кримські сонети" Адама Міцкевича в перекладі Бориса Тена / В. Гуменюк. - С .87-98 Захарченко, Н. Чарівник українського перекладу / Н. Захарченко. - С .99-101 Сипченко, І. Джерела натхнення, або Хомичевський - музикознавець / І. Сипченко. - С .102-106 Памірська, Л. Англійська мова у перекладацькій творчості Бориса Тена / Л. Памірська. - С .107-109 Підпалий, А. Гомер - мовою ХХ століття / А. Підпалий. - С .110-111 Костюк, М. Літературні учні Бориса Тена / М. Костюк. - С .112-114 Шевчук, В. Місто, яке мирно живе / В. Шевчук. - С .114-122 Травкіна, Н. Романтик родом із Житомира / Н. Травкіна. - С .123-127 Олійник, С. Зітканий з музики / С. Олійник. - С .128-131 Грабовський, В. З мукою-любов"ю до землі / В. Грабовський. - С .131-140 Хропко, П. Вчений, педагог, людина великої душі / П. Хропко. - С .143-147 Яцюк, Н. Спадкоємець оріїв / Н. Яцюк, Л. Самойленко. - С .148-157 Ярмошик, І. Наша дума, наша пісня не вмре, не поляже / І. Ярмошик. - С .158-162 Прус, В. У світі слів не має випадкових... / В. Прус. - С .162-167 Лутай, М. Поляки на Волині / М. Лутай. - С .167-177 Стецюк, Р. Там, де й досі плаче каміння / Р. Стецюк. - С .176-183 Бондарчук, І. "За всякою датою - великою і не дуже великою - стоять люди" / І. Бондарчук. - С .184-187 Тарабукін, О. Старожитності Кам'яного Броду (археологічні дослідження 1997 року) / О. Тарабукін. - С .188-191 Грабовський, В. З Овруцької майстерні - в зібрання Лувра / В. Грабовський. - С .191-196 Демченко, Л. Об"єднує національна ідея / Л. Демченко. - С .196-200 Левицький, Г. Закладемо камінь у фундамент майбутнього, доки не пізно / Г. Левицький. - С .200-204 Мельниченко, Т. Невтомний діяч, літературознавець Є.С.Шабліовський / Т. Мельниченко. - С .204-206 Кушнірчук, С. З думою про Васильченка / С. Кушнірчук. - С .206-210 Кучерук, О. Учитель / О. Кучерук. - С .211-214 Приходченко, Н. До щему рідне / Н. Приходченко. - С .214-216 Веснянки. Фольклорна весняна програма "Виходьте, веснянки " . - С .222-226 Нестерова, Н. Бабусина пісня / Н. Нестерова. - С .226-228 Фольклорна Різдвяна програм "Вашого двора не минаємо" . - С .228-232 Захарчук, П. Одяг українця / П., Пилипчук О. Захарчук П. - С .233-236 Васильчук, О. Моє рідне село / О. Васильчук. - С .237-240 Радкевич, І. Назавжди в душі моїй / І. Радкевич. - С .241-245 Жирна, Т. Мій духовний храм - моє училище / Т. Жирна. - С .246-250 Грабовський, В. Зорі навівають думи і образии / В. Грабовський. - С .250 Дзюмак, Н. Кохаю! Ніч кохання. В пісні солов"Їній - плач душі. Листочком припадаю. Мороз. Не думала, що можна так кохати... / Н. Дзюмак. - С .250-254 Клюско, А. Бабусині сонети / А. Клюско. - С .254-256 Софійчук, Л. Допомагає побачити красу / Л. Софійчук. - С .256-258 Конопчук, А. Безмежно з дитинства люблю красу свого рідного краю / А. Конопчук. - С .258-259 Колесник, В. Народне слово / В. Колесник. - С .259-261 Павленко, Є. Бабуся / Є. Павленко. - С .261-262 Волинець, В. Краю мій... / В. Волинець. - С .262-263 Лисюк, О. Берізка / О. Лисюк. - С .263-264 Короленко, Т. Із щирістю у слові / Т. Короленко. - С .264-265 Рудницька, О. Зоря Полинь. Збережи мене / О. Рудницька. - С .265-266 Боцян, Т. Отчий край / Т. Боцян. - С .266-267 Макаренко, О. Де народилось стільки світлих дум... / О. Макаренко. - С .267-268 Легенди села Очеретянка . - С .268-273 Стецюк, Л. А кінь летить!. Лине думка моя / Л. Стецюк. - С .274-276 Штатська, С. Вересень. Танцює сніг. Чорний цуцик. Кошеня / С. Штатська. - С .276-278 Суриков, П. Романів - Дзержинськ : сторінки історіі / П. Суриков. - С .278-281 Вискушенко, А. Нам з ними жити / А. Вискушенко, Д. Вискушенко. - С .281-286 Дубінчук, Т. Знайомі незнайомці / Т. Дубінчук, Л. КрекотеньО. Мельник. - С .287-291
Рубрики: Краєзнавство--Житомирська область--Популярні видання Історія--Житомирська область--Популярні видання Етнографія--Житомирська область--Популярні видання Письменники Житомирщини--Житомир, місто--Популярні видання Житомирська область--Історія -- Популярні видання Житомирська область--Краєзнавство -- Популярні видання Житомирська область--Етнографія -- Популярні видання Житомир, місто--Письменники Житомирщини -- Популярні видання фывфывфыв: історична Волинь -- місцеві видання -- видатні люди -- обряды -- звичаї Аннотация: Минуле Житомирського краю, його сьогодення, про проблеми відродження духовності. Присвячена видатному землякові, геніальному перекладачеві Борису Тену. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бондарчук, Л. І. \упоряд.\; Демченко, Л. С. \упоряд.\; Історія краю 2; Асоц. інтелігенції Житомир. обл. Экземпляры всего: 17 ФОНД (5), МИСТ (3), АБ (4), КР (2), ВВ (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (5), МИСТ (3), АБ (4), КР (2), ВВ (1), ЧЗ (2) |
> Шифр: izmo/2006/16 Журнал 2006г. N 16 Про підсумки Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2006" : Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 24.05.06 №6/2-19. - С.3 Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади і науково-дослідної роботи студентів у 2004/2005 навчальному році та шляхи їх удосконалення : Рішення колегії Міністерства і освіти України від 25.04.06 №5а/6-19. - С.16 Про затвердження складу оргкомітету та журі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах України : Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.04.06 №287. - С.19 Про Всеукраїнський конкурс на кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу : Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.04.06 №270. - С.22 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
І-73 Інтегровані уроки з предметів естетичного циклу [] / [ред. рада: Л. Шелестова та ін. ; упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко]. - К. : Шк. світ, 2006. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 966-8651-59-6 : 005.62 грн Рубрики: Естетичне виховання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Музичне виховання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання фывфывфыв: навчання музики в школі -- обучение музыки в школе -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- открытый урок музыки -- відкритий урок музики Аннотация: У книжку ввійшли розробки інтегрованих уроків, матеріали для позакласної роботи, музичні вітальні години спілкування, бесіди по історії музики, культури, естетики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шелестова, Л. \упоряд., ред.\; Чиренко, Н. \упоряд., ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
У 45 Українська література за новою програмою [] : 6кл. : II семестр / упоряд. Г. Федяй. - К. : Шк. світ : Л. Галіцина, 2006. - 128 с. : рис., табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8651-59-6. - ISBN 966-420-081-6. - ISBN 966-356-115-7 : 005.62 грн Рубрики: Українська література--Методика викладання фывфывфыв: урок позакласного читання -- урок внекласного чтения -- уроки української літератури Аннотация: Пропонується описи уроків та матеріали до них згідно з новою програмою з літератури для 6-го класу. Добірку складають комплекси навчальних занять, зразки уроків з позакласного читання та літератури рідного краю, ігрові форми перевірки вивченого, сформовані за пропозиціями тематичного планування на II семестр. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Федяй, Г. \ упоряд.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П24 Педагогічна майстерність [] : підручник для вищ. педагог. навч. закладів / І. А. Зязюн [та ін.] ; за ред. І. А. Зязюна. - Київ : Вища шк., 1997. - 349 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 5-11-004706-5 : 004.60 грн
Рубрики: Вчителі--Педагогічна майстерність--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- вчитель -- учитель -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- мовлення вчителя -- речь учителя -- мистецтво -- искусство -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- урок Аннотация: Розвиток творчого потенціалу особистості педагога, формування практичної готовності до керівництва навчально-виховним процесом. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Зязюн, Іван Андрійович; Крамущенко, Людмила Василівна; Кривонос, Іван Федорович; Самещенко, Олена Григорівна; Зязюна, І. А. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: dovy/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Якименко, Л. Дошкілля в українському селі: соціально-педагогічний аспект / Л. Якименко. - С.3 - 4 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ПЕДАГОГІКА, СІЛЬСЬКІ ДІТИ Кочерга, О. Хлопчики: які вони? Психофізіологічні особливості / О. Кочерга. - С.5 - 7. фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ВИХОВАННЯ ХЛОПЧИКІВ, ЕМОЦІЙНІ ПРОЯВИ ХЛОПЧИКІВ Шавровська, В. "Ми онуки твої, Тарасе!" : Навчальний блок / В. Шавровська. - С.8 - 9 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ЛІТЕРАТУРНИЙ УРОК Криворучко, Т. Логіко-математичні ігри / Т. Криворучко. - С.10-13 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, УРОК МАТЕМАТИКИ, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Єфименко, М. Малята-цервікалики : Стратегія фізкультурно-оздоровчої роботи / М. Єфименко. - С.14 - 15 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, УРОК ФІЗКУЛЬТУРИ, ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ Терещенко, О. Родинні збори в дитячому садку / О. Терещенко. - С.18 - 20 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ, РОДИННЕ ВИХОВАННЯ Шкльода, В. Розігрування казок для розвитку дитячого мовлення / В. Шкльода. - С.21 - 22 фывфыв: РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ, ВИХОВАННЯ КАЗКАМИ, ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Музиченко, Н. Торохтійкові про зиму : Комплексне заняття з природознавства та мовленнєвого спілкування для середньої групи / Н. Музиченко. - С.23 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА, МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Клугман, О. Комфортний мікроклімат у дитячому колективі : Ігри та вправи / О. Клугман. - С.24 - 25 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ , СПІЛКУВАННЯ З ОДНОЛІТКАМИ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Дяковська, Л. Про Котика Пухнастика та Горобчика Чубатика / Л. Дяковська. - С.26 - 27 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ Прокоп'єва, В. Наші мами - просто супер! : Конкурс для мам / В. Прокоп'єва. - С.28 - 31 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: dovy/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Базова програма розвитку дитини дошкільного віку: Апробацію завершено. - С.3 - 4 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Кочерга, О. Дівчатка: які вони? : Психофізіологічні особливості / О. Кочерга. - С.5 - 8 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН ДІВЧАТ, ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДІВЧАТ Борисова, З. Вища освіта педагогів дошкілля: початок становлення в Україні / З. Борисова. - С.9 - 10 фывфыв: ДОШКІЛЬНІ ЗАКЛАДИ, ГРОМАДСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ РУХ, НАРОДНІ ДИТЯЧІ САДКИ Гімнастика за системою хатха-йога : Комплекс для старших дошкільнят. - С.12 - 13 фывфыв: ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ, НЕТРАДИЦІЙНА ФІЗКУЛЬТУРА Тоцька, Т. Виховувати серцем / Т. Тоцька. - С.14 - 17 фывфыв: МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ, СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ, РОДИННЕ ВИХОВАННЯ Міхеєва, С. Втікачі із зоопарку : Заняття з логіки та комп'ютерної грамотності / С. Міхеєва. - С.18 - 19 фывфыв: РОЗКОДОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, АЛГОРИТМІЧНІ ЗАДАЧІ, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Рудик, О. Казка казкою, та в ній наука : Тематичне заняття для молодших дошкільнят / О. Рудик. - С.22 фывфыв: МОРАЛЬНІ НОРМИ СПІЛКУВАННЯ, БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА, ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ Третякова, Л. "Наталочка-навчалочка" на заняттях та у грі / Л. Третякова. - С.23 - 25 фывфыв: РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, РОЗВИВАЛЬНО-ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ ДИТИНИ Музиченко, Н. Наші пернаті друзі / Н. Музиченко. - С.26 - 27 фывфыв: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА, МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ Гвоздій, В. У сонячному місті : Свято випуску до школи / В. Гвоздій. - С.28 - 31 фывфыв: СВЯТО ДОШКІЛЬНЯТ, СЦЕНАРІЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ivsu/2007/1 Журнал 2007г. N 1 "Про порядок закінчення навчального року та проведення підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2006/2007 п.р." : З листа Міністерства освіти та науки України. - С.3 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Історія України. 9 клас. - С.4 фывфыв: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Всесвітня історія. 9 клас. - С.4 фывфыв: ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Основи правознавства. 9 клас. - С.5 фывфыв: ПРАВОЗНАВСТВО, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Історія України ХХ століття. 11 клас (Для класів філологічного, фізико-математичного, природничого, технологічного, спортивного, художньо-естетичного, універсального профілю). - С.6 фывфыв: ХХ СТОЛІТТЯ, ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Історія україни ХХ століття. 11 клас (Для класів суспільно-гуманітарного профілю). - С.7 фывфыв: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, ХХ СТОЛІТТЯ, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Всесвітня історія. 11 клас. - С.8 фывфыв: ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Людина і суспільство. 11 клас. - 11 клас фывфыв: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, БІЛЕТИ Завдання для Державної підсумкової атестації учнів 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/2007 навчальному році : Людина і світ. 11 клас. - С.9 фывфыв: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, БІЛЕТИ Божко, О. Програма вступних іспитів для абітурієнтів вищих навчальних закладів : Історія України / О. Божко, В. Колесник. - С.10 - 14 фывфыв: ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, ВСТУПНІ ІСПИТИ Власов, В. Час і течія річки не чекають людину : Перевірка хронологічних умінь у процесі тематичного контролю з історії в основній школі / В. Власов. - С.15 - 24 фывфыв: ІСТОРІЯ, ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ Десятов, Д. Розвиток умінь та навичок критичного мислення у п'ятикласників / Д. Десятов. - С.25 - 26 фывфыв: МИСЛЕННЯ, УМІННЯ Приходько, А. Інтерактивний урок - шлях до реалізації діяльнісного підходу в навчанні історії (на прикладі теми "Культура Київської Русі") : Історія України. 7 клас / А. Приходько. - С.27 - 30 фывфыв: КИЇВСЬКА РУСЬ, КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ, ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Фідря, О. Історія Стародавньої Греції : Практикум з історії стародавнього світу. Всесвітня історія. 6 клас / О. Фідря. - С.31 - 36 фывфыв: СТАРОДАВНІЙ СВІТ , ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, ГРЕЦІЯ Божко, О. Історичні реалії походу князя Олега на Константинополь 907 року / О. Божко. - С.37 - 39 фывфыв: КНЯЗЬ ОЛЕГ, КОНСТАНТИНОПОЛЬ, ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Дашкевич, Я. Проблема державності на Галицько-Волинських землях (кінець Х - середина XIV ст.) / Я. Дашкевич. - С.39 - 46 фывфыв: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА, ДЕРЖАВНІСТЬ Ставнюк, В. Ахейська (Мікенська) цивілізація : З циклу "Антична цивілізація" / В. Ставнюк. - С.47 - 50 фывфыв: БАЛКАНСЬКІЙ ПІВОСТРОВ, АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ, АХЕЙСЬКА КУЛЬТУРА Крижанівський, О. Буденне життя. Архітектура та мистецтво давнього Китаю : З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу" / О. Крижанівський. - С.51 - 55 фывфыв: СТАРОДАВНІЙ СХІД, ДАВНІЙ КИТАЙ, МИСТЕЦТВО КИТАЮ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
>
Рубрики: Аннотация: 01001, м. Київ-1, а/с 143, тел.:(044) 332-72-07, факс:(044)412-10-18 E-mail:urok@playady. kiev. ua Зарегистрированы поступления: 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: viur/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пинка, Н. Проект "Сосна": Інтегроване заняття для 2-го класу / Н. Пинка. - С.3 - 18 фывфыв: МАТЕМАТИКА, РІДНА МОВА, ПРИРОДОЗНАВСТВО Іванова, О. Побудова педагогічного процесу / О. Іванова. - С.19 - 29 фывфыв: ПЕДАГОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АВТОРИТЕТ ПЕДАГОГА Полторак, Г. Матеріали для етичних діалогів / Г. Полторак. - С.30 - 33 Бікеєва, А. Поради щодо своєї роботи / А. Бікеєва. - С.34 - 49 Бейн, К. Коло задоволення: Групові заняття / К. Бейн. - С.50 - 53 фывфыв: РАНКОВА ЗУСТРІЧ Пятрайтене, Р. Законно й незаконно, справедливо й несправедливо / Р. Пятрайтене, Г. Рятрайтіс. - С.54 - 56 фывфыв: КОРУПЦІЯ Жукаускене, Е. Я - громадянин / Е. Жукаускене. - С.56 - 57 фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКІ ЦІННОСТІ, КОРУПЦІЯ Вайцекаускене, В. Грати за правилами / В. Вайцекаускене. - С.57 - 59 фывфыв: КОРУПЦІЯ Жукаускене, Е. Засоби масової інформації / Е. Жукаускене. - С.60 - 61 фывфыв: ІНФОРМАЦІЯ Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз / Н. Островерхова. - С.62 - 80 фывфыв: УРОК-ЛЕКЦІЯ, УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ, УРОК-ДИСПУТ Данилевська, Н. Народознавча пам'ятка випускнику / Н. Данилевська, Г. Полторак. - С.81 - 86 фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ТРАДИЦІЇ, ВЕСІЛЛЯ Антонова, Л. Школа сорок - наша сім'я: [Сценарій ювілейного вечора] / Л. Антонова. - С.87 - 92 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Біда, С. Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі / С. Біда. - С.1 - 3 фывфыв: РЕЛЕВАНТНІ ЗАНЯТТЯ, НАВЧАЛЬНІ ПРИЙОМИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Пономарьова, К. Розвиток зв'язного мовлення учнів 1-2 класів / К. Пономарьова. - С.3 - 7 фывфыв: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Янко, Н. Причини стилістичних помилок у письмових роботах учнів та запобігання їм / Н. Янко. - С.7 - 9 фывфыв: СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ, МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА, ТАВТОЛОГІЯ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за Читанкою О.Я. Савченка (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтованого тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Шинкаренко І. Бондарська Г. - С.10 - 15 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Мовчун, А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей / А. Мовчун. - С.16 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЕЗІЇ, КАЗКИ, ЛЕСЯ УКРАЇНКА Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.20 - 24 фывфыв: ПРОСТІ ЗАДАЧІ, ОСНОВНІ ТИПИ ЗАДАЧ, ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25 - 27 фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ УЧНІВ, ПІЗНАВАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, МИСТЕЦТВО Скворцова, С. Програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 4 класи) / С. Скворцова, С. Тарнавська. - С.28 - 31 фывфыв: МАТЕМАТИКА, ПРИЙОМИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, АЛГЕБРАЇЧНА ПРОПЕДЕВТИКА Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними / С. Корнієнко. - С.32 - 35 фывфыв: ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК, ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Триліс, С. Природа і здоров'я людини / С. Триліс. - С.35 - 38 фывфыв: ПРИРОДНІ ФАКТОРИ, РУХАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОЗДОРОВЧИЙ БІГ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.39 - 42 фывфыв: УМОВИВІД, МИСЛЕННЯ, ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6 - 7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ, ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: САМООЦІНКА, САМОПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.48 - 51 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, БАТЬКІВСЬКА УВАГА, СОЦІАЛЬНІ КАТАКЛІЗМИ Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52 - 57 фывфыв: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, МОРАЛЬНІ НОРМИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв : Програма спецкурсу / О. Середа. - С.57 - 61 фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ Кондратюк, Л. Комбінований урок з природознавства у 3 класі / Л. Кондратюк. - С.61 - 63 фывфыв: КРУГООБІГ ВОДИ, ПОРИ РОКУ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Методичні рекомендації щодо проведення моніторингового дослідження якості математичної освіти у 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки від ... 13.03.07 № 1/9-139. - С.1 - 4 фывфыв: НАКАЗ , МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ, МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА Медведюк, О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк. - С.5 - 7 фывфыв: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД, РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ Бех, І. Поступ особистості до відданості чеснотам / І. Бех. - С.7 - 11 фывфыв: МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ, ЕМОЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Вашуленко, М. Урок української мови / М. Вашуленко. - С.12 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЯВИЩА, ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОД, САМОКОНТРОЛЬ Базарницька, І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання / І. Базарницька. - С.18 - 21 фывфыв: ПРИКМЕТНИК, ІМЕННИК, ДІЄСЛОВО Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34-41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.22 - 25 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, О.С.ПУШКІН, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Лісович, О. Казка вчить, як на світі жить. Іван Франко "Три міхи хитрощів" : Урок позакласного читання з елементами театралізації у 3 - 4 класах) / О. Лісович. - С.26 - 29 фывфыв: КАЗКА, СЛОВНИКОВІ ПІРАМІДИ, І.ФРАНКО Кочина, Л. Тематичні тестові завдання з математики / Л. Кочина. - С.30 - 35 фывфыв: МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ, ПРОСТІ ЗАДАЧІ, СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.36 - 37 фывфыв: ПРИРОДНІ УМОВИ, ПОРИ РОКУ, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Лобова, О. Навчаємо мовою казки: дидактичні казки у підручниках "Музика" / О. Лобова. - С.38 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МУЗИЧНА ОСВІТА, ДИДАКТИЧНІ КАЗКИ Охрімчук, р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / р. Охрімчук. - С.41 - 44 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ Тетерятник, М. Науково-методична культура вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: НОВА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Любарська, Л. Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 2 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета / Л. Любарська, Л. Вовк. - С.47 - 48 фывфыв: ПЛАСТИКА ФОРМ, МОВА ЖИВОПИСУ, ГРАФІКА Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтва / О. Середа. - С.49 - 52 фывфыв: ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ, МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ, ЗАКОНИ КРАСИ Корнієнко, С. Батьківські збори "Ранкова гімнастика - шлях до здоров'я" : Збори - практикум, які проводить учитель фізкультури або класовод / С. Корнієнко. - С.53 - 55 фывфыв: ЗАРЯДКА-ГРА, РАНКОВА ЗАРЯДКА Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра / О. Митник. - С.55 - 59 фывфыв: КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ, КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Ханас, Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово! / Л. Ханас. - С.61 - 63 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, СЦЕНАРІЙ Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: dovy/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Іноземна мова у дошкільному закладі : Методичні рекомендації. - С.3 - 7 фывфыв: НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, МОВНИЙ РЕЖИМ Гончаренко, А. Хлопчики й дівчатка: міжособистісні взаємини / А. Гончаренко. - С.8 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТАТЕВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ, КОМУНІКАТИВНА СФЕРА ДІТЕЙ, ОДНОСТАТЕВІ І РІЗНОСТАТЕВІ УГРУПУВАННЯ Улюкуєва, І. Виховна концепція Івана Сікорського / І. Улюкуєва. - С.10 - 11 фывфыв: ІСТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ СПРАВИ, ІДЕЇ І.СІКОРСЬКОГО Білецька, Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні / Л. Білецька, І. Білецька. - С.12 - 15 фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ, КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА, БІНАРНІ УРОКИ Трегубова, Л. Таємниця імені твого : Комплексне заняття з розвитку мовлення та малювання для старших дошкільнят / Л. Трегубова. - С.18 - 19 фывфыв: ІСТОРІЯ ІМЕН, УРОК МАЛЮВАННЯ, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Дмитрів, Д. Як зайченята братика визволяли : Сюжетне заняття для другої молодшої групи / Д. Дмитрів. - С.20 - 21 фывфыв: ТАКТИЛЬНІ ВІДЧУТТЯ, МОТОРИКА РУК, ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС Козак, С. Серединка / С. Козак. - С.22 фывфыв: ЛОГОПЕДИЧНІ ВПРАВИ Єфименко, М. Малята-цервікалики : Корекція рухових порушень / М. Єфименко. - С.23 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ, ШИЙНО-КОМІРЦЕВА ДІЛЯНКА, ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА Рібцун, Ю. Ігри для ротика / Ю. Рібцун. - С.28 - 29 фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗАВДАННЯ, ЗАЇКАННЯ, МОВЛЕННЄВЕ ДИХАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: umil/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Бакум, З. Фонетико-стилістичні вправи як засіб підвищення мовної культури учнів / З. Бакум. - С.2 - 4. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТИЛІСТИЧНІ ВПРАВИ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ, НАГОЛОШУВАННЯ СЛІВ Чемоніна, Л. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами словотворчих понять / Л. Чемоніна. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СЛОВОТВОРЕННЯ, СПОСОБИ ТВОРЕННЯ СЛІВ Філоненко, Л. Використання сучасних методів під час роботи над переказами текстів різних типів і стилів мовлення / Л. Філоненко. - С.9 - 14. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ВИДИ ПЕРЕКАЗУ, СТИЛІ МОВЛЕННЯ, ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Лаврик, В. Індивідуально-диференційований підхід - основа особистісно зорієнтованого навчання / В. Лаврик. - С.14 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ РІВНІ, ТВОРЕННЯ СЛІВ Чумак, Т. Є.А.Пасічник про сприйняття учнями духовних орієнтирів творчості письменників / Т. Чумак. - С.17 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТВОРЧА УЯВА, ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ Кріль, Н. Методичний інструментарій для проведення уроку за вступною темою "Давня українська література" / Н. Кріль. - С.22 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, БРАТСЬКІ ШКОЛИ Адамець, Л. До проблеми наступності мовної освіти : З досвіду роботи / Л. Адамець, В. Тименко. - С.28 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ДИЗАЙН-ОСВІТА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ, ТИПИ МОВЛЕННЯ Подранецька, Н. Урок української літератури "Я народився і жив для добра і любви" : Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка / Н. Подранецька. - С.31 - 35 фывфыв: ДОВЖЕНКО О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Лещенко, Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти / Г. Лещенко. - С.36 - 43 фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІНАРНІ УРОКИ Іванова, О. Роль тексту при засвоєнні лексико-граматичних категорій / О. Іванова. - С.44 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІРРЕАЛЬНА МОДАЛЬНІСТЬ Підопригора, С. Особливості художнього моделювання жіночих образів у романному триптиху "Вогненні стовпи" Романа Іваничука / С. Підопригора. - С.47 - 50. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІВАНИЧУК Р., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ЖІНОЧІ ОБРАЗИ Харлан, О. Екзистенційна модель катастрофізму в українській та польській літературі міжвоєнного двадцятиліття : На матеріалі прози Валер'яна Підмогильного та Бруно Шульца / О. Харлан. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КАТАСТРОФІЗМ, ПІДМОГИЛЬНИЙ В., ШУЛЬЦ Б. Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.55 - 56 фывфыв: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Завдання для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.56 - 57 фывфыв: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Завдання для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури : Для класів філологічного профілю. - С.58 - 59 фывфыв: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.60 - 63. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ФІДЕЇСТИЧНІ ТЕКСТИ, ЛІНГВІСТИЧНИЙ ГУРТОК Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.68 - 72 фывфыв: СУРЖИК Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
>
Рубрики: Аннотация: 01601, Київ, бул. Шевченка, 14, к. 29 тел.:239-31-76 E-mail: urok_ukra@ukr.net Зарегистрированы поступления: 2008 2007 Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Логачевська, С. Учень про вчителя / С. Логачевська. - С.3 - 4 фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Біленко, В. Всеукраїнська вожата / В. Біленко. - С.5 - 7 фывфыв: ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, ШЕВЧЕНКО В.С. Охрімчук, Р. Допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.7 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗНЕОСОБЛЕННЯ ЛЮДИНИ, ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ Сидоренко, О. Виявлення відповідальності в учнів з низькою результативністю в учінні / О. Сидоренко. - С.11 - 13 фывфыв: ПОВЕДІНКА, ЗВИЧАЙНО-ТРАДИЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ, МОРАЛЬНА РЕГУЛЯЦІЯ Вашуленко, О. Організація підсумкового повторення / О. Вашуленко. - С.14 - 17. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, КОНСТРУКТИВНІ ВПРАВИ, ЗАОХОЧЕННЯ Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за Читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34 - 41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.17 - 25 фывфыв: КАЗКИ АНДЕРСЕНА, КАЗКИ БОЖЕНИ НЕМЦОВОЇ Гайова, Л. Орієнтовні диктанти з української мови (2 - 4 класи) / Л. Гайова, Х. Семеновська. - С.25 - 26 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ДИКТАНТИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Жук, Г. Використання удосконаленої частої (густої) графічної сітки-шаблону для розвитку каліграфічних навичок і корекції почерку в учнів / Г. Жук, М. Кучинський. - С.27 - 28 фывфыв: ПОЧЕРК ЛЮДИНИ, КАЛІГРАФІЧНЕ ПИСЬМО, ШТРИХОВКА Лотоцька, О. Наша Батьківщина - Україна : Урок-гра для школярів 4 класу / О. Лотоцька. - С.29 - 31 фывфыв: КЛІМАТИЧНІ УМОВИ УКРАЇНИ, ЗЕМНА ПОВЕРХНЯ УКРАЇНИ Рондяк, Л. Інтерактивний театр як засіб профілактики шкідливих звичок / Л. Рондяк, А. Петришин. - С.32 - 36 фывфыв: ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, СЦЕНАРІЙ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.37 - 42 фывфыв: УМОВИВОДИ, СУДЖЕННЯ Прокопенко, В. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів / В. Прокопенко, Л. Князська. - С.43 - 46 фывфыв: ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, МЕТОД ПРОЕКТІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Онопрієнко, Ю. Динамічна парта / Ю. Онопрієнко. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИНАМІЧНИЙ РЕЖИМ, ШКІЛЬНІ МЕБЛІ Ноздрова, О. Дидактичні ігри як засіб вирівнювання індивідуально пізнавальних розбіжностей дітей 6 - 7 років / О. Ноздрова. - С.50 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЗОРОВА ПАМ'ЯТЬ, ДОТИКОВА ПАМ'ЯТЬ Триліс, С. правильне дихання - ключ до здоров'я / С. Триліс. - С.54 - 56 фывфыв: ЗАГАРТУВАННЯ, ПОВЕРХНЕВЕ ДИХАННЯ, ПРОБА РОМБЕРГА Мороховець, О. Повторення вивченого про прикметник у 4 класі / О. Мороховець. - С.57 - 58 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ПРИКМЕТНИК, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Племяник, С. Урок з "Основ здоров'я" у 3 класі / С. Племяник. - С.58 - 59 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я Темнікова, В. Як парость виноградної лози, плекайте мову / В. Темнікова. - С.60 - 61 фывфыв: РІДНА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Ляшишина, Л. Наші матусі - найкращі у світі / Л. Ляшишина. - С.61 - 62 фывфыв: СВЯТО МАТЕРІ, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Федоренко, Д. Герої війни - юні козачата / Д. Федоренко, О. Федоренко. - С.63 фывфыв: КОЗАЧАТА-ПІОНЕРИ, ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Бойцова, Зоя. Захопитися церемонією уроку японської [] / Зоя Бойцова> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журнал. - 2007. - N 2. - С. 31-36 Рубрики: Японська мова--Урок японської мови в 7 класі Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Подгорний, Геннадій. Перська мова: класична традиція і прагнення демократизації [] / Геннадій Подгорний> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журнал. - 2007. - N 2. - С. 43-47 Рубрики: Перська мова--Урок перської мови в 11 класі Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |