Шифр: ppts/2006/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 1
Содержание:
Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Ф. Моргун. - С.1-5
фывфыв: ПСИХОДІАГНОСТИКА, НАВЧАННЯ, ОСВІТА ПРОФІЛЬНА
Піроженко, Т. О. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. О. Піроженко. - С.6-11
фывфыв: ДИТИНА, МОВЛЕННЯ
Кисляк, О. П. Діагностика Я-концепції: адаптація тесту "Тенессійська шкала Я-Концепції" : Закінч. Поч.: 2005. №№ 11,12 / О. П. Кисляк, І. І. Нагорна. - С.11-14
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, КОНЦЕПЦІЯ "Я"
Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15-18
фывфыв: ІНТЕЛЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ, РІВЕНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
Третяк, Т. М. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.18-20
фывфыв: ОСОБИСТОСТІ ПОТЕНЦІАЛ, ТВОРЧІСТЬ, МИСЛЕННЯ
Шрагина, Л. И. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. И. Шрагина. - С.21-22
фывфыв: ПСИХОЛОГИЯ, АППАРАТ ПОНЯТИЙНЫЙ, УСВОЕНИЕ ЗНАНИЙ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Шрагина, Л. И.
    Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии [Текстььь] / Л. И. Шрагина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 1. - С. 21-22
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Психология -- Аппарат понятийный -- Усвоение знаний

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


378(075.8)
А 92


    Атанов, Геннадій Олексійович.
    Знання як засіб навчання [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Атанов. - К. : Кондор, 2008. - 236 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 216-225. - Предм. покажч.: с. 226-235. - ISBN 978-966-351-113-9 : 33.00 грн
УДК
ББК 74.58я73
Рубрики: Освіта--Вища--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
знання у навчанні -- знания в обучении -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- знання про об'єкт навчання -- знания об объекте обучения -- знання в навчально-методичній літературі -- знания в начно-методической литературе -- знання як об'єкт дослідження -- знание как объект исследования -- витягання знань і навчання -- вытягивание знаний и обучение -- п'ять компонент предметних знань -- пять компонент предметных знаний -- структурування знань -- структурирование знаний -- використання знань -- использование знаний -- контролювання знань -- контролирование знаний
Аннотация: Показано роль знань у навчальній діяльності як її засобів, взаємозв'язок знань та умінь, наводиться трактування сучасного розуміння засвоєння знань.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3(075.8)
С79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Педагогічна психологія [] : навч. посібник / О. М. Степанов. - К. : Академвидав, 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 390-401. - Л-ра: с. 402-413. - ISBN 978-617-572-010-3 : 45.00 грн
УДК
ББК 88.840я73
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
методи дослідження педагогічної психології -- методы исследования педагогической психологии -- психологія учіння -- психология учения -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- психологія навчання -- психология обучения -- неуспішність -- неуспеваемость -- сучасні технології навчання -- современные технологии обучения -- психологія виховання -- психология воспитания -- самовиховання школярів -- самовоспитание школьников -- психологія сімейного виховання -- психология семейного воспитания -- робота з важковиховуваними дітьми -- работа с тяжеловоспитуемыми детьми -- особистість вчителя -- личность учителя -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- авторитет педагога -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- психологічний клімат педагогічного колективу -- психологический климат педагогического коллектива
Аннотация: Методологічні і теоретичні основи педагогічної психології, її історія, закономірності і динаміка психічного розвитку та формування особистості, психологічні основи учіння і навчання, методи педагогічного управління цими процесами, психологічні засади новітніх освітніх технологій, підходи до складних педагогічних ситуацій, проблеми психології виховання тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ФОНД (1), ЧЗ (3)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (3)

74.212
К 90


    Кулагин, Петр Герасимович.
    Межпредметные связи в процессе обучения [] / П. Г. Кулагин. - М. : Просвещение, 1981. - 96 с. : табл. - Прил.: с. 83-94. - Лит.: с. 95. -
ББК 74.212
Рубрики: Методи навчання--Навчальні видання
   Дидактика--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
міжпредметні зв'язки у навчанні -- межпредметные связи в обучении -- викладання нового матеріалу -- преподавание нового материала -- учбовий процес -- учебный процесс -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- методы обучения -- методи навчання -- дидактика
Аннотация: Роль межпредметных связей в процессе преподавания предметов гуманитарного цикла.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Свободных экз. нет

159.922.7:37.015.31
Р17


   
    Развитие творческой активности школьников [] : [монография / А. М. Матюшкин и др.] ; под. ред. А. М. Матюшкина ; Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1991. - 160 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-7155-0420-1 : 1.00 р.
УДК
ББК 88.835.1
Рубрики: Школярі--Педагогічна психологія--Пізнавальні процеси--Наукові видання
фывфывфыв:
творческая активность школьников -- творча активність школярів -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- самовоспитание способностей школьников -- самовиховання здібностей школярів -- развитие познавательных процессов -- розвиток пізнавальних процесів -- развитие внимания -- розвиток уваги -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- развитие памяти -- розвиток пам'яті
Аннотация: О развитии познавательной активности в процессе обучения.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Матюшкин, Алексей Михайлович; Аверина, И. С.; Чистякова, Г. Д.; Шумакова, Н. Б.; Матюшкин, Алексей Михайлович \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Академии педагогических наук СССР
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)