> Шифр: ppts/2006/1 Журнал 2006г. N 1 Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Ф. Моргун. - С.1-5 фывфыв: ПСИХОДІАГНОСТИКА, НАВЧАННЯ, ОСВІТА ПРОФІЛЬНА Піроженко, Т. О. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. О. Піроженко. - С.6-11 фывфыв: ДИТИНА, МОВЛЕННЯ Кисляк, О. П. Діагностика Я-концепції: адаптація тесту "Тенессійська шкала Я-Концепції" : Закінч. Поч.: 2005. №№ 11,12 / О. П. Кисляк, І. І. Нагорна. - С.11-14 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, КОНЦЕПЦІЯ "Я" Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15-18 фывфыв: ІНТЕЛЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ, РІВЕНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ Третяк, Т. М. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.18-20 фывфыв: ОСОБИСТОСТІ ПОТЕНЦІАЛ, ТВОРЧІСТЬ, МИСЛЕННЯ Шрагина, Л. И. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. И. Шрагина. - С.21-22 фывфыв: ПСИХОЛОГИЯ, АППАРАТ ПОНЯТИЙНЫЙ, УСВОЕНИЕ ЗНАНИЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Шрагина, Л. И. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии [Текстььь] / Л. И. Шрагина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 1. - С. 21-22 Рубрики: фывфывфыв: Психология -- Аппарат понятийный -- Усвоение знаний Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
А 92 Атанов, Геннадій Олексійович. Знання як засіб навчання [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Атанов. - К. : Кондор, 2008. - 236 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 216-225. - Предм. покажч.: с. 226-235. - ISBN 978-966-351-113-9 : 33.00 грн
Рубрики: Освіта--Вища--Навчальні видання фывфывфыв: знання у навчанні -- знания в обучении -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- знання про об'єкт навчання -- знания об объекте обучения -- знання в навчально-методичній літературі -- знания в начно-методической литературе -- знання як об'єкт дослідження -- знание как объект исследования -- витягання знань і навчання -- вытягивание знаний и обучение -- п'ять компонент предметних знань -- пять компонент предметных знаний -- структурування знань -- структурирование знаний -- використання знань -- использование знаний -- контролювання знань -- контролирование знаний Аннотация: Показано роль знань у навчальній діяльності як її засобів, взаємозв'язок знань та умінь, наводиться трактування сучасного розуміння засвоєння знань. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 90 Кулагин, Петр Герасимович. Межпредметные связи в процессе обучения [] / П. Г. Кулагин. - М. : Просвещение, 1981. - 96 с. : табл. - Прил.: с. 83-94. - Лит.: с. 95. - Рубрики: Методи навчання--Навчальні видання Дидактика--Навчальні видання фывфывфыв: міжпредметні зв'язки у навчанні -- межпредметные связи в обучении -- викладання нового матеріалу -- преподавание нового материала -- учбовий процес -- учебный процесс -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- методы обучения -- методи навчання -- дидактика Аннотация: Роль межпредметных связей в процессе преподавания предметов гуманитарного цикла. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Свободных экз. нет |
Р17 Развитие творческой активности школьников [] : [монография / А. М. Матюшкин и др.] ; под. ред. А. М. Матюшкина ; Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1991. - 160 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-7155-0420-1 : 1.00 р.
Рубрики: Школярі--Педагогічна психологія--Пізнавальні процеси--Наукові видання фывфывфыв: творческая активность школьников -- творча активність школярів -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- самовоспитание способностей школьников -- самовиховання здібностей школярів -- развитие познавательных процессов -- розвиток пізнавальних процесів -- развитие внимания -- розвиток уваги -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- развитие памяти -- розвиток пам'яті Аннотация: О развитии познавательной активности в процессе обучения. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Матюшкин, Алексей Михайлович; Аверина, И. С.; Чистякова, Г. Д.; Шумакова, Н. Б.; Матюшкин, Алексей Михайлович \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Академии педагогических наук СССР Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) |