Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності [] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 29-33. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Соціальна педагогіка--Психологічна реабілітація дітей, що зазнали насильства в сім'ї Корекційна педагогіка--Робота здітьми, що мають ЗРР Психопедагогіка--Активізація навчально-пізнавальної сфери дітей фывфывфыв: посттравматичні стресові розладі -- посттравматические стрессовые расстройства -- реабілітація -- реабилитация -- творча діяльність -- творческая деятельность -- навчально-пізнавальна сфера -- учебно-познавательная деятельность Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Г19 Ганаба, Світлана Олександрівна. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики [] : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Унів. книга, 2015. - 334, [2] с. - Бібліогр.: с. 305-334. - ISBN 978-966-680-720-8 : 140.00 грн
Рубрики: Дидактика--Наукові видання фывфывфыв: философия дидактики -- соціокультурні реалії -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- освіта -- образование -- зміст навчання -- содержание обучения -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- трансгуманітарність -- трансгуманитарность Аннотация: У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |