Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Київ : Професіонал, 2004. - 156 с. : рис., табл. - Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153. - ISBN 969-8556-06-02 : 19.50 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: цінова політика підприємства -- функції цін -- фактори ціноутворення -- цінова чутливість споживачів -- моніторинг цін конкурентів -- маркетинговий аналіз цінових ризиків -- управління ризиками в ціновій політиці -- встановлення цін -- цінова стратегія Аннотация: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |