М27 Маркетинг турпродукту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Європ. ун-т. - Київ : Кондор, 2009. - 392, [4] с. : табл. - Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00 грн, 89.60 грн, 80.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: туристичний продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетингова інформація в туризмі -- конкурентне середовище -- туристичні компанії -- поведінка споживачів -- туроператор -- посередницька діяльність -- реклама туристичного продукту -- туристичний бізнес -- франчайзинг в туристичному бізнесі -- договір франчайзингу -- комерційна концесія -- франчайзингові відносини Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
Ф84 Франчайзинг [] : навч. посібник / О. Є. Кузьмін [та ін.] ; за ред. О. Є. Кузьміна. - К. : Знання, 2011. - 268, [4] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 253-267. - ISBN 978-966-346-682-8 : 50.00 грн
Рубрики: Франчайзинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: франчайзингові відносини -- франчайзинговые отношения -- франчайзингові системи -- франчайзинговые системы -- франчайзингова винагорода -- франчайзинговое вознаграждение -- франчайзингові платежі -- франчайзинговые платежи -- франшизи -- франшизы -- франчайзингові підприємства -- франчайзинговые предприятия Аннотация: Теоретичні та прикладні засади франчайзингу: сутність, види, переваги та недоліки франчайзингу, особливості формуваня та розвитку франчайзингових відносин, послідовність формування та засоби економічного обгрунтування франчайзингових систем, економічний зміст і порядок встановлення франчайзингових платежів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кузьмін, Олег Євгенович; Мирончук, Тетяна Вікторівна; Салата, Ігор Зеновійович; Марчук, Любов Василівна; Кузьмін, Олег Євгенович \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |