К63 Комерційна діяльність [] : підручник / П. Ю. Балабан [та ін.] ; за ред. П. Ю. Балабана ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. закл. укоопспілки Полтав. ун-т економіки і торгівлі, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - вид. друге, стер. - Харків : Світ книг, 2019. - 451, [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 420-445. - Літ.: с. 446-451. - ISBN 978-966-2678-30-7 : 270.00 грн
Рубрики: Комерційна діяльність--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: функції комерційної діяльності -- об'єкти комерційної діяльності -- суб'єкти комерційної діяльності -- сфера комерційної діяльності -- товарний ринок -- регулювання господарських зв'язків -- робота комерсанта -- закупівельна робота -- товарні біржі -- ярмарки -- аукціони -- виставки -- електронна комерція -- логістичні операції -- комерційні операції -- функції реклами -- комерційні ризики -- ефективність комерційної діяльності Аннотация: Об'єкти та суб'єкти комерційної діяльності, проблеми організації господарських зв'язків з виробниками та постачальниками товарів, формуванні асортименту товарів у каналах товаропросування. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Балабан, Петро Юрійович; Балабан, Микола Петрович; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Михайленко, Олена Миколаївна; Балабан, Петро Юрійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад укоопспілки Полтавський університет економіки і торгівлі; Харківський державний університет харчування та торгівлі Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П77 Прищенко, Світлана Валеріївна. Основи рекламного дизайну [] : підручник / Світлана Прищенко. - [2-е вид., випр. і допов.]. - Київ : Кондор, 2019. - 397, [3] с. : іл. - Літ.: с. 222-233. - Дод.: с. 234-396. - ISBN 978-617-7729-11-1 : 409.00 грн
Рубрики: Реклама--Дизайн--Навчальні видання Рекламна графіка--Навчальні видання фывфывфыв: історія рекламної графіки -- функції реклами -- українська реклама -- зарубіжна реклама -- фірмові знаки -- професіоналізм дизайнера реклами -- візуальні засоби реклами -- чинники реклами -- стиль реклами -- стилістика реклами -- рекламний простір -- фірмовий стиль -- бренд -- комерційні чинники реклами -- оцінка рекламної продукції -- проектування об'єктів рекламного дизайну Аннотация: Проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проетування предствалено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |