Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники фывфывфыв: спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Аннотация: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ядін, Деніел \ред.\ Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування Аннотация: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Владимирський, Петро Олександрович Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання фывфывфыв: рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика Аннотация: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В57 Владимирская, Анна Овсеевна. Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
Рубрики: Реклама--Популярні видання фывфывфыв: рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології Аннотация: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Владимирский, Петр Александрович Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
З-41 Збірник навчально-методичних комплексів [Текстььь] / М-во культ. України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв ; [за наук. ред. Є. А. Антоновича]. - К. : НАКККіМ, 2011 - 2012. Вип. 2 : Фірмовий стиль : навч.-метод. комплекс для суд. спец. 6.020207 "Дизайн" / [уклад.: Є. А. Антонович, А. Б. Максимова]. - 2012. - 47 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 45-47. - 8.00 грн
Рубрики: Промисловий дизайн--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- студенты -- студенти -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- фірмовий стиль -- фирменный стиль Аннотация: У навчально-методичному комплексі надана інформація про фірмовий стиль. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Антонович, Євген Антонович \ред.\; Антонович, Євген Антонович \уклад.\; Максимова, Алла Борисівна \уклад.\; Міністерство культури України; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв Экземпляры всего: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
Грицкий, Дмитрий. Нужна ли айдентика для малого бизнеса и как ее создать? [] / Д. Грицкий> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 11. - С. 10-11 : рис. Рубрики: Дизайн--Стиль фывфывфыв: фірмовий стиль -- фирменный стиль Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П77 Прищенко, Світлана Валеріївна. Основи рекламного дизайну [] : підручник / Світлана Прищенко. - [2-е вид., випр. і допов.]. - Київ : Кондор, 2019. - 397, [3] с. : іл. - Літ.: с. 222-233. - Дод.: с. 234-396. - ISBN 978-617-7729-11-1 : 409.00 грн
Рубрики: Реклама--Дизайн--Навчальні видання Рекламна графіка--Навчальні видання фывфывфыв: історія рекламної графіки -- функції реклами -- українська реклама -- зарубіжна реклама -- фірмові знаки -- професіоналізм дизайнера реклами -- візуальні засоби реклами -- чинники реклами -- стиль реклами -- стилістика реклами -- рекламний простір -- фірмовий стиль -- бренд -- комерційні чинники реклами -- оцінка рекламної продукції -- проектування об'єктів рекламного дизайну Аннотация: Проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проетування предствалено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Г85 Гринев, Вадим Федорович. Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів Аннотация: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Межрегиональная академия управления персоналом Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |