К 66 Корінєв, В. Л. Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
Рубрики: Економіка підприємства Ціноутворення фывфывфыв: ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск Аннотация: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б 43 Бєлявцев, М. І. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 332 с. : граф. - Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273 . - ISBN 966-364-037-5 : 033.00 грн
Рубрики: Ціноутворення маркетингове фывфывфыв: ціни -- цены -- ценообразование -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- ціновий ризик -- ценовой риск -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- витрати -- расходы -- інфляція -- инфляция -- позиковий капитал -- заемный капитал -- дифференциация цен -- диференціація цін -- податки -- налоги -- політика ціноутворення -- политика ценообразования -- вихідна ціна -- исходная цена -- державне ціноутворення -- государственное ценообразование Аннотация: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Петенко, І.В.; Прозорова, І.В. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С65 Сорока, Лія. Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві [] / Л. Сорока ; пер. з англ. Я. Чердаклі. - Київ : Основа, 1995. - 198 с. : мал. - ISBN 5-7707-7046-5 : 2.80 грн
Рубрики: Сільське господарство--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: сільськогосподарський маркетинг -- середовище конкуренції -- агробізнес -- внутрішній ринок -- міжнародний ринок -- ціновий ризик -- калькуляція цін -- маркетингово-посередницькі канали -- фермерські групи -- посередництво переробників -- торгівля харчовими продуктами -- споживання продуктів Аннотация: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чердаклі, Ярослав \пер.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |