М25 Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посібник / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - К. : Ліра-К, 2013. - 412[2] с. : табл. - Л-ра: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 180.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: інноваційний процес -- инновационный процесс -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- маркетингове середовище інновацій -- маркетинговая среда инноваций -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- керування якістю інновацій -- управление качеством инноваций -- експертиза інноваційних проектів -- экспертиза инновационных проектов -- оцінка ефективності інновацій -- оценка эффективности инноваций -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційні ризики -- инновационные риски Аннотация: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |