> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 фывфыв: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 фывфыв: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 фывфыв: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: obdy/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Остапчук, О. М. Пріоритети розвитку освіти / О. М. Остапчук. - С.2 - 3 фывфыв: ЗМІСТ ОСВІТИ, НОВА ШКОЛА Будій, Н. Д. Концепція успішності особистості учнів і педагогів школи / Н. Д. Будій. - С.7 - 10 фывфыв: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, КЛАСИ ТВОРЧОСТІ, ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ Ростоцька, М. Є. Плекаємо творчу особисть / М. Є. Ростоцька. - С.11 - 13 фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, КРЕАТИВНІ НАВИЧКИ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ Ваврич, М. П. Право вибору профілю навчання за гімназистами / М. П. Ваврич. - С.14 - 17 фывфыв: ПРОФІЛІ НАВЧАННЯ, САМОВИХОВАННЯ , ГІМНАЗІЯ Нова, М. А. До глибин науки / М. А. Нова. - С.17 - 18 фывфыв: ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Гонташ, Г. Є. Школа носить ім'я Назарія Яремчука / Г. Є. Гонташ. - С.19 - 22 фывфыв: УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ Несмашна, Г. Є. Психологічний супровід інноваційної діяльності педагогів / Г. Є. Несмашна. - С.23 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІННОВАЦІЇ, НОВОВВЕДЕННЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Колісник, О. Г. Навчаємо батьків / О. Г. Колісник. - С.32 - 35 фывфыв: СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ, ТЕСТИ ДЛЯ БАТЬКІВ, СПІВПРАЦЯ ШКОЛИ ТА СІМ'Ї Бай, О. Б. Активізуємо пізнавальну діяльність учнів : Уроки географії / О. Б. Бай. - С.36 - 41 фывфыв: ГЕОГРАФІЯ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Кондратьєва, Л. І. Як підтримати інтерес до математики в учнів з різними здібностями / Л. І. Кондратьєва. - С.42 - 47 фывфыв: МАТЕМАТИКА, РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ Заброцька, С. Г. "Обдарованість" - риса тільки обраних? / С. Г. Заброцька. - С.48 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, ЕЙДЕТИЗМ Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! / С. А. Цибульська. - С.55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УЯВА, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІГРОВІ ПРИЙОМИ Будій, Л. Будуємо храм душі / Л. Будій. - С.64 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: САМОСВІДОМІСТЬ УКРАЇНЦІВ, УКРАЇНСЬКА МОВА, УКРАЇНСЬКЕ ВІДРОДЖЕННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! [Текстььь] / С. А. Цибульська> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 5. - С. 55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа фывфывфыв: уява -- логічне мислення -- ігрові прийоми Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови [Текстььь] / О. Панчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 27 - 29 Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: ігрові прийоми -- українська мова -- орфографічна розминка Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |