П 12 Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Комунікації фывфывфыв: комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия Аннотация: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |