М 21 Мальська, Марта Пилипівна. Туристичний бізнес: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Марта Мальська, Володимир Худо. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 424 с. : табл. - Дод.: с. 246-418. - Л-ра: с. 419-422. - ISBN 978-966-364-550-6 : 065.00 грн
Рубрики: Туризм--Навчальні видання Туризм--Історія--Навчальні видання Туризм--Менеджмент--Навчальні видання Туризм--Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- екотуризм -- экотуризм -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- безпека туризму -- безопасность туризма -- туристичний менеджмент -- туристический менеджмент -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- інформаційне забезпечення туризму -- информационное обеспечение туризма -- інвестиції в туризмі -- инвестиции в туризме -- міжнародний туризм -- международный туризм Аннотация: Концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Худо, В.В. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |