658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Аннотация: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)



    Пономаренко, Р.
    Маркетингові активи у міжнародній діяльності [] / Р. Пономаренко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 75-92. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний менеджмент
   Міжнародний маркетинг

фывфывфыв:
маркетингові активи -- маркетинговые активы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- прибутки міжнародних компаній -- прибыли международных компаний -- кореляційний аналіз -- корреляционный анализ

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Буднікевич, І. М.
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
   Інвестиційна політика--Україна

   Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гавриш, І. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


338.47:[658.8:656.07](477)
А42


    Аксьонов, Іван Михайлович.
    Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)37
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності
Аннотация: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)



    Скиба, Т. В.
    Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [] / Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - N 2. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Інновації
фывфывфыв:
концепція маркетингу -- ноомаркетинг -- ідея -- інструменти маркетингу

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Пахуча, Е. В.
    Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств [] / Е. В. Пахуча // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 19/20. - С. 82-89 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- інструменти маркетингу -- динаміка вартості сільгосппродукції -- динаміка середніх цін реалізації продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)