Пономаренко, Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності [] / Р. Пономаренко> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 75-92. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Міжнародний менеджмент Міжнародний маркетинг фывфывфыв: маркетингові активи -- маркетинговые активы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- прибутки міжнародних компаній -- прибыли международных компаний -- кореляційний аналіз -- корреляционный анализ Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Буднікевич, І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Україна Інвестиційна політика--Україна Маркетинг--Україна фывфывфыв: маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Гавриш, І. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
А42 Аксьонов, Іван Михайлович. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності Аннотация: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Скиба, Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [] / Т. В. Скиба> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - N 2. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Інновації фывфывфыв: концепція маркетингу -- ноомаркетинг -- ідея -- інструменти маркетингу Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Пахуча, Е. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств [] / Е. В. Пахуча> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 19/20. - С. 82-89 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг фывфывфыв: маркетингові комунікації -- інструменти маркетингу -- динаміка вартості сільгосппродукції -- динаміка середніх цін реалізації продукції Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |