Жуков, С. А. Проблеми та перспективи інформаційно- маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва [Текстььь] / С. А. Жуков, І. М. Чучка> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці фывфывфыв: інформаційний маркетинг -- транскордонне співробітництво -- інформаційно- маркетингова служба Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Чучка, І.М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Д72 Дражниця, С. А. Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства Аннотация: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Н35 . Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Самохіна, Жанна. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності [] / Ж. Самохіна> // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; [редкол.: В. І. Попик (голова) та ін.]. - Київ : НБУВ, 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційна діяльність--Комунікаційний маркетинг--Україна фывфывфыв: інформаційний маркетинг -- читацький попит -- інтернет-реклама -- онлайн-маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Попик, Володимир Іванович \ред.\; Боряк, Геннадій Володимирович \ред.\; Воскобойнікова-Гузєва, Олена Вікторівна \ред.\; Горовий, Валерій Микитович \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФОНД (1), БГ (1) Свободны: ФОНД (1), БГ (1) |