Мазаракі, Анатолій. Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна Держава--Імідж--Україна фывфывфыв: національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |