Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
фывфывфыв:
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Аннотация: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)