Радчук, Г. К.
    Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") [] / Г. К. Радчук // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 5-17
Рубрики: Освіта--Психолого-педагогічні засади
   Інноваціі--Навчання

   Сімейне виховання

фывфывфыв:
діалог -- диалог -- дитина -- ребёнок -- студенти -- студенты -- практичні психологи -- практикующие психологи -- соціальні працівники -- социальные работники -- тренінг -- тренинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Іванченко, С.
    Критеріі оцінки соціально-психологічних технологій формування позитивного образу суспільних інновацій [] / С. Іванченко // Соціальна психологія. - 2010. - N 2. - С. 150-159. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інноваціі--Навчання
   Громадська діяльність


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)