Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") [] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 5-17 Рубрики: Освіта--Психолого-педагогічні засади Інноваціі--Навчання Сімейне виховання фывфывфыв: діалог -- диалог -- дитина -- ребёнок -- студенти -- студенты -- практичні психологи -- практикующие психологи -- соціальні працівники -- социальные работники -- тренінг -- тренинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Іванченко, С. Критеріі оцінки соціально-психологічних технологій формування позитивного образу суспільних інновацій [] / С. Іванченко> // Соціальна психологія. - 2010. - N 2. - С. 150-159. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Інноваціі--Навчання Громадська діяльність Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |