Майєр, Н. В. Тестова компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур [] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - 2018. - N 4. - С. 37-41. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Вчителі--Підготовка фывфывфыв: вчителі іноземної мови -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- тестова компетентність вчителів Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Майєр, Наталія Василівна. Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - 2019. - N 2. - С. 39-46. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Вчителі--Підготовка фывфывфыв: вчителі іноземної мови -- методичні вміння -- тестова компетентність -- майбутні вчителі Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Майєр, Наталія Василівна. Контроль і оцінювання тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - 2020. - N 1. - С. 19-24. - Літ.: с. 25 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Вчителі--Підготовка фывфывфыв: майбутні вчителі -- вчителі іноземної мови -- контроль -- тестова компетентність -- оцінювання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Щ61 Щерба, Наталія Сергіївна. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами [] : монографія / Н. С. Щерба ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 439, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 354-439. - ISBN 978-966-485-281-1 : 140.00 грн
Рубрики: Іноземні мови--Вчителі--Підготовка--Наукові видання Інклюзивне навчання--Загальноосвітні школи--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- освіта -- педагогіка -- методика навчання іноземних мов -- навчання дітей з інвалідністю Аннотация: Проаналізовано термінологічний апарат, обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами, запропоновано зміст, методи, форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників з дитячим церебральним паралічем. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |