Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [] / М. Окландер, І. Педько> // Економіст. - 2015. - N 4. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Інформаційний маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Педько, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Домашева, Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI [] / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 22-27. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Інформаційний маркетинг Інтернет фывфывфыв: інтернет-комунікації -- интернет-коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Зозулев, А. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Башинська, І. О. Використання SMM промисловими підприємствами [] / І. О. Башинська> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 360-369. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Промислові підприємства Інформаційний маркетинг Інтернет фывфывфыв: соціальні мережі -- социальные сети -- промислові підприємства -- промышленные предприятия -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Біловодська, О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами [] / Біловодська О. А., К. О. Лагута> // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2020. - N 5. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційний маркетинг Комп'ютерні програми Служби прямого спілкування Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Лагута, К. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |