Кендюхов, О. В.
    Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 11. - С. 131-137. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Файвішенко, Д. С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Мотриченко, В. М.
    Розвиток брендів в Україні [] / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 11. - С. 157-160. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Костинець, В. В.
    Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" [] / В. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 6. - С. 80-86. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна
фывфывфыв:
торгові марки

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Костинець, В. В.
    Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів [] / В. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2014. - N 3. - С. 160-165. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Бренди--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)