Кендюхов, О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 11. - С. 131-137. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Бренди--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Файвішенко, Д. С. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Мотриченко, В. М. Розвиток брендів в Україні [] / В. М. Мотриченко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 11. - С. 157-160. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Бренди--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Костинець, В. В. Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" [] / В. В. Костинець> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 6. - С. 80-86. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Бренди--Україна фывфывфыв: торгові марки Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Костинець, В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів [] / В. В. Костинець> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2014. - N 3. - С. 160-165. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Україна Бренди--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |