Лавріненко, Н.
    Гендерні відносини в українській родині [] / Н. Лавріненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - N 1. - С. 138-162. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Гендерна соціологія--Україна
   Гендерна психологія--Україна

   Гендерна політика--Україна

фывфывфыв:
сім'я -- семья -- шлюбно- сімейні відносини -- брачно-семейные отношения

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Лавріненнко, Н.
    Гендерний аспект розвитку малого підприємництва [] / Н. Лавріненнко, О. Рудік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - N 3. - С. 111-135. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Гендерна політика--Україна
   Гендерна рівність--Україна

   Гендерна соціологія--Україна

   Гендерні відносини--Підприємництво--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рудік, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Батаєва, К.
    Гендерна візуальність сучасної реклами [] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - N 3. - С. 136-143. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Гендерна соціологія--Україна
   Реклама--Телевізійна комерційна--Україна

   Гендерна психологія--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Демченко, Ірина.
    Соціальні норми та атитюди як чинник гендерно-зумовленого насильства: досвід емпіричного дослідження [] / І. Демченко, Н. Булига // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 4. - С. 184-185 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Гендерна соціологія--Україна
   Гендерні відносини--Норми права--Україна

   Насильство--Емпіричні дослідження--Україна

фывфывфыв:
права людини -- гендерна нерівність

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Булига, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)