Золотухін, Е.
    Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текстььь] / Е. Золотухін // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - С. 13-27
Рубрики: Політичний маркетинг
   Політична наука

   Держава і суспільство

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Артем'єва, О. В.
    Взаємодія громадянського суспільства та держави у зарубіжній та вітчизняній політико-правовій думці новітнього часу [] / О. В. Артем'єва // Часопис Київського університету права. - 2016. - N 1. - С. 356-358. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Держава і суспільство

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Гуржій, Тарас.
    Громадський контроль як правова форма взаємодії між державою та суспільством [] / Т. Гуржій, Ж. Коваленко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2019. - N 5. - С. 35-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Публічне право
   Держава і суспільство

фывфывфыв:
правова природа -- громадський контроль -- державні справи -- участь в управлінні

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Коваленко, Жанна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)