Золотухін, Е. Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текстььь] / Е. Золотухін> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - С. 13-27 Рубрики: Політичний маркетинг Політична наука Держава і суспільство Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Артем'єва, О. В. Взаємодія громадянського суспільства та держави у зарубіжній та вітчизняній політико-правовій думці новітнього часу [] / О. В. Артем'єва> // Часопис Київського університету права. - 2016. - N 1. - С. 356-358. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Держава і суспільство Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гуржій, Тарас. Громадський контроль як правова форма взаємодії між державою та суспільством [] / Т. Гуржій, Ж. Коваленко> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2019. - N 5. - С. 35-48. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Публічне право Держава і суспільство фывфывфыв: правова природа -- громадський контроль -- державні справи -- участь в управлінні Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Коваленко, Жанна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |