А 86 Артемова, Любов Вікторівна. Педагогіка і методика вищої школи [] : інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навч.-метод. посібник / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. : табл., сх. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 042.00 грн, 046.00 грн
Рубрики: Вища школа--Методика викладання--Навчально-методичні посібники Історія педагогіки України--Методика викладання--Навчально-методичні посібники Дошкільна педагогіка--Методика викладання--Навчально-методичні посібники Виховання дошкільників--Навчально-методичні посібники фывфывфыв: розвивальне навчання -- развивающее обучение -- магистратура -- магістратура -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- плакатна наочність -- плакатная наглядность -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- виховання студентів -- воспитание студентов Аннотация: Сучасні теоретичні і нормативні підходи методів викладання фахових дисциплін у процесі ступеневої підготовки фахівців у ВНЗ. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
С79 Степанова, Тетяна Михайлівна. Індивідуалізація і диференціація навчання математики дітей старшого дошкільного віку [] : монографія / Степанова Тетяна Михайлівна ; М-во освіти і науки України. - К. : Слово, 2006. - 208 с. : табл. - Л-ра: с. 162-183. - Дод.: с. 185-205. - ISBN 966-8407-61-X : 30.00 грн
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методика викладання--Навчальні видання для дошкільної освіти фывфывфыв: сформованість математичних уявлень -- сформированность математических представлений -- диференціація навчання -- диференциация учебы -- експериментальна дидактика -- экспериментальная дидактика Аннотация: У монографії подано результати тривалих досліджень стосовно формування математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку в умовах індивідуалізаіії і диференціації навчання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2) |