К44 Киселев, Юрий Николаевич. Электронная коммерция: практическое руководство [] / Ю. Н. Киселев ; [ред. Ю. Н. Артеменко]. - М. ; СПб. ; Киев : DiaSoft, 2001. - 224 с. : рис., табл. - Прил.: с. 184-193. - Слов. терминов: с. 194-207. - Предм. указ.: с. 208-214. - ISBN 5-93772-011-3 : 10.45 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Наукові видання фывфывфыв: сети Интернет -- мережі Інтернет -- размещение сайта -- розміщення сайту -- регистрация сайта -- реєстрація сайту -- прием платежей -- прийом платежів -- регистрация предприятия -- реєстрація підприємства -- Интернет-проект -- Інтернет-проект -- реклама продуктов -- реклама продуктів -- банерная реклама -- банерна реклама -- рекламные сообщения -- рекламні повідомлення -- методы непрямой рекламы -- методи непрямої реклами -- прокси-серверы -- проксі-сервери -- файлы Cookie -- файли Cookie -- анонимность электронной почты -- анонимність електронної пошти -- анонимный банкинг -- анонімний банкінг -- Интернет-право -- Інтернет-право Аннотация: Электронная коммерция и информация, касающая минимизации налогов при веденнии бизнеса в Интернет и регистрации предприятий в офшорных зонах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Артеменко, Ю. Н. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Д72 Дражниця, С. А. Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства Аннотация: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |