Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Жидков, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 52-56 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: Українська Асоціація Маркетингу- УАМ Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |