Мельник, О. Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько> // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна Маркетинг--Інтернет-технології--Україна фывфывфыв: інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Радько, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
У77 Успенский , Игорь. Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання Інтернет-технології--Використання--Популярні видання Електронна пошта--Використання--Популярні видання Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання фывфывфыв: история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера Аннотация: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |