Мельник, О.
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна
   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна

фывфывфыв:
інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Радько, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


004.738.5:339.138
У77


    Успенский , Игорь.
    Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
УДК
ББК 32.973.202 + 65.050.24
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання
   Інтернет-технології--Використання--Популярні видання

   Електронна пошта--Використання--Популярні видання

   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання

   
фывфывфыв:
история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера
Аннотация: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)