П 12 Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Комунікації фывфывфыв: комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия Аннотация: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Соскіна-Матвійчук, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації [] / Н. Соскіна-Матвійчук> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 37-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Комунікації фывфывфыв: мобільні маркетингові комунікації Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Литовченко, І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [] / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська> // Економіка України. - 2015. - N 5. - С. 29-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Синергетика Маркетинг--Комунікації Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шкурупська, І. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВВ (1) Свободны: ФП (1), ВВ (1) |
Ромат, Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 6. - С. 48-56. - Лит. в конце ст. Рубрики: Маркетинг--Комунікації фывфывфыв: івент маркетинг -- ивент маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |