658
П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   
фывфывфыв:
комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия
Аннотация: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Войчак, А.В.; Примак, Т.О.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Соскіна-Матвійчук, Н.
    Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації [] / Н. Соскіна-Матвійчук // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 37-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
фывфывфыв:
мобільні маркетингові комунікації


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Литовченко, І. Л.
    Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [] / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська // Економіка України. - 2015. - N 5. - С. 29-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Синергетика
   Маркетинг--Комунікації


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шкурупська, І. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВВ (1)
Свободны: ФП (1), ВВ (1)




    Ромат, Е.
    Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 6. - С. 48-56. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
фывфывфыв:
івент маркетинг -- ивент маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)