339.138(075)
М12


    McCarthy, Edmund Jerome.
    Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании
Аннотация: [The fundamentals of marketing].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Perreault, William D.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Аннотация: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Perreault, William D.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

339.138(075.8)
W18


    Walker, Orville C..
    Marketing strategy [Текст] : planning and implementation / O. C. Walker, H. W. Boyd, J. -C. Larreche. - Boston, Mass. ; Burr Ridge, Ill. ; Dubuque, Iowa : Irwin, McGraw-Hill, 1996. - XXIII, 362 p. : ill. - Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392. - ISBN 0-256-13692-0. - ISBN 0-256-0692-9 (International Student's Ed.) : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічна роль маркетингу -- аналіз можливостей -- формування маркетингових стратегій -- впровадження та контроль -- реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Аннотация: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Boyd, Harper W.; Larreche, Jean-Claude
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)