339.138(73)
L52


    Lehmann, Donald R..
    Analysis for Marketing Planning [Текст] / Donald R. Lehmann, Russell S. Winer. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - XI, 219 p. - (The Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. I-1-I-8. - ISBN 0-256-21442-5 : 008.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.9(7США)050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--США--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- маркетинг-план
Аннотация: This book focuses on the analysis needed for marketing decisions. It is structured around the basic planning document, the marketing plan.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Winer, Russell S.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)