339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Аннотация: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / М. В. Вачевський [та ін.] ; за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2009. - 486 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- принципи промислового маркетингу -- принципы промышленного маркетинга -- товарна політика -- товарная политика -- маркетинг паливно-енергетичної промисловості -- маркетинг топливо-энергетической промышленности -- маркетинг хлібопекарського виробництва -- маркетинг хлебопекарского производства -- маркетинг швейної галузі -- маркетинг швейной отрасли -- виробнича структура швейного підприємства -- производственная структура швейного предприятия -- історія бетону -- история бетона -- маркетинг лісової галузі -- маткетинг лесной отрасли -- маркетинг якості -- маркетинг качества -- історія металургії -- история металлургии -- производственные фонды -- виробничі фонди -- стратегия управления предприятием -- стратегія управління підприємством -- виробнича структура -- производственная структура -- нормування праці -- нормирование труда -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- карпатський регіон -- карпатский регион -- податкова система України -- налоговая система Украины -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность
Аннотация: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Прокопенко, І. Ф.; Левченко, Г. Є.; Вачевський, М. В. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)