339.138(075.8) В 22
Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грнББК 65.050.24я73 Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга Аннотация: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.
Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
|